וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערך הנקרא ביותר בעברית בוויקיפדיה השנה - "שמעון פרס"

28.12.2016 / 10:24

אנציקלופדיית האינטרנט הפופולרית מפרסמת את סיכום 2016, לפיו הנשיא לשעבר, שהלך השנה לעולמו, ניצב בראש רשימת הערכים הנקראים עם חצי מיליון כניסות. איזו סדרה ישראלית התברגה לשלישייה הראשונה ומי הפוליטיקאי הבכיר שנשאר מחוץ לעשירייה?

מערכת וואלה!

ויקיפדיה, האנציקלופדיה המקוונת, מסכמת את 2016 ומדרגת את הערכים המובילים בגרסה העברית. "שמעון פרס" הוא הערך הנקרא ביותר השנה עם כחצי מיליון כניסות. מיד אחריו הערך "ישראל", שזוכה בכל שנה למספר כניסות רב.

במקום השלישי והמפתיע ניצבת הסדרה המדוברת של yes "תאג"ד", ואחריה מככב הנשיא הנבחר של ארה"ב, דונלד טראמפ. בוויקיפדיה מציינים שהערך שלו שודרג לאורך השנה מערך צנוע בהיקף של אלף תווים להיקף של 50 אלף תווים, ותוכנו נערך מחדש לא פחות מ-582 פעמים.

שמעון פרס, נשיא המדינה התשיעי. משכן הנשיא אפריל 2014. ראובן קסטרו
הכי עניין את הגולשים. שמעון פרס ז"ל./ראובן קסטרו

במקומות החמישי עד העשירי נמצאים לפי הסדר "משחקי הכס" (סדרת טלוויזיה), "ארה"ב", "מדינות לפי אוכלוסייה", "דרגות בצה"ל", "יצחק רבין", שזכה לעליה משמעותית בכניסות בסמוך ליום השנה להירצחו, ולבסוף "בנימין זאב הרצל".

הערך "בנימין נתניהו" נשאר מחוץ לרשימת עשרת הערכים המובילים ודורג במקום ה-11 עם פער של 9,000 כניסות מהמקום העשירי. פער זניח אם לוקחים בחשבון שבשנה האחרונה נצפו בוויקיפדיה העברית 512,564,440 דפים, כשבכל יום בממוצע נצפים 1,525,489 דפים, נעשות 20,676,148 עריכות ונכתבים 45 ערכים חדשים. מספר העורכים הפעילים בישראל עומד על 760 בחודש מתוכם 150 פעילים מאוד - עלייה של 20 אחוזים לעומת השנה הקודמת ומנוגד למגמה העולמית של ירידה בשיעור של אחוז אחד בעורכים הפעילים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
תאגד. צילום : אוהד רומנו,
הפתיעה. תאג"ד./צילום : אוהד רומנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully