וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מסך המוות הכחול" של ווינדוס כבר לא כחול

אילן גלר

3.1.2017 / 8:20

אחד ההסברים האפשריים לשינוי הוא שבמיקרוסופט מעוניינים להבדיל בין הודעות שגיאה המופיעות בגרסה הרשמית והסופית של מערכת ההפעלה, ובין הודעות שגיאה השייכות לגרסת הניסוי. או שאולי זה פשוט רמז לכך שבגרסאות הבאות המסך יעדכן את מראהו למשהו פחות מאיים

מסך המוות הכחול. ShutterStock
מסך המוות הכחול - תקלה קריטית במחשב./ShutterStock

משתמשי גרסאות הניסוי (Preview Builds) של מערכת ההפעלה חלונות 10 התפלאו לגלות בעדכון האחרון למערכת ההפעלה הפופולרית שינוי מפתיע: "מסך המוות הכחול" המפורסם של חלונות כבר לא כחול. במקום הצבע המלחיץ המוכר, הודעות שגיאה הגורמות למחשב לקרוס לחלוטין מופיעות כעת בגרסת הניסוי עם רקע ירוק.

אחד ההסברים האפשריים לשינוי הוא שבמיקרוסופט מעוניינים להבדיל בין הודעות שגיאה המופיעות בגרסה הרשמית והסופית של מערכת ההפעלה, ובין הודעות שגיאה השייכות לגרסת הניסוי. כך תוכל החברה להתייחס באופן מדויק יותר לשגיאה ולדעת כיצד לפתור אותה, אם כי משמעות הדבר היא כי משתמשים שאינם בוחרים להוריד את גרסת הניסוי יוסיפו לראות את הודעת השגיאה הכחולה. או שאולי זה פשוט רמז לכך שבגרסאות הבאות המסך יעדכן את מראהו למשהו פחות מאיים.

הודעת השגיאה הירוקה אינה החידוש היחיד בגרסה. היא כוללת גם "מצב לילה" המחליש את תאורת הרקע של המסך בשעות החשכה, לכאורה בכדי להפחית בפגיעה בעיניים ולהקל על השינה. לגיימרים מציעה גרסה זו מצב ייחודי המפחית את פעילות התוכנות האחרות ברקע ומפנה את זיכרון העבודה, כך שמקסימום של משאבי מערכת יופנו להרצת המשחק עצמו.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully