וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחסים בשלט רחוק: האם בקרוב נוכל גם להתנשק בצ'אט?

אילן גלר

13.1.2017 / 7:38

הגאדג'ט מתחבר ישירות למכשירי אייפון דרך חיבור האוזניות ובאמצעות חיישנים מזהה את נקודות הלחץ על משטח המגע שלו בעת הנשיקה. שישה מנועים קטנים משחזרים את הפעולה בסמארטפון בצד השני של השיחה

צילום מסך

האם אתם מרגישים שאייקונים וסמלי אימוג'י אינם מצליחים להעביר היטב את תחושותיכם? לחוקרים באוניברסיטת לונדון יש פתרון - גאדג'ט הנמצא בשלבי פיתוח מוקדמים, ואמור לאפשר להעביר בין בני זוג נשיקה באמצעות התקן המתחבר למכשירי הסמארטפון שלהם. את הנשיקה ניתן להרגיש על השפתיים בזמן אמת.

הגאדג'ט מתחבר ישירות למכשירי אייפון דרך חיבור האוזניות (כך שבעלי אייפון 7 לא יוכלו כנראה להשתמש בו), ובאמצעות חיישנים מזהה את נקודות הלחץ על משטח המגע שלו בעת הנשיקה. מאחורי המשטח מותקנים שישה מנועים האמורים לשחזר את התחושה בעת שבן שיחתכם מצמיד את שפתיו למכשיר. בעוד שהחוקרים משוכנעים כי הטכנולוגיה מסוגלת לשחזר את תחושת הנשיקה באופן מדויק, כרגע מדובר בקונספט בלבד.

זו לא הפעם הראשונה שבה מוסד אקדמי מציג מכשיר מסוג זה. האוניברסיטה הלאומית של סינגפור כבר חתומה על פרויקט דומה, אף הוא מיועד לצורך משלוח נשיקות בסמארטפון. לרוע המזל, לאחר ההכרזה המקורית עושה רושם כי הפרויקט הסינגפורי נתקע ומעולם לא הפך למוצר של ממש; נקווה שהפיתוח בלונדון יגיע מעט רחוק יותר.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

להתנשק בסמארטפון. צילום מסך
אל שתכחו לנגב אחרי השימוש./צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המודולים מתקשרים ביניהם באמצעות האייפון./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שישה מנועים קטנים שמחקים את תנועת השפתיים בצד השני./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • סמארטפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully