וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטל השיקה את סדרת המעבדים החדשה שפיתחה בישראל

4.1.2017 / 10:29

החברה הציגה את סדרת מעבדי ה-Kaby Lake ממשפחת Core שפותחו בחיפה. לטענת החברה, המעבדים החדשים הם החזקים, המהירים והחסכוניים שהציגה עד היום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חזק ומהיר, פותח בחיפה. המעבדים החדשים של אינטל./מערכת וואלה!, צילום מסך

אינטל השיקה את סדרת מעבדי הדור השביעי ממשפחת Core עבור מחשבים ניידים, מחשבים נייחים ומחשבי גיימינג. מחשבים אלה צפויים להיות זמינים לצרכנים בהמשך החודש. בכך משלימה אינטל את השקת המעבדים, המכונים קייבי לייק (Kaby Lake), שפותחו במרכז הפיתוח של אינטל בחיפה.

לדברי החברה, המעבדים החדשים הם החזקים, המהירים והחסכוניים ביותר שהציגה עד כה. המעבדים החדשים נשלטים באופן דינמי ומואצים רק כשיש בכך צורך - והאנרגיה נשמרת ליישומים הזקוקים לה. תכונה זו חשובה ליכולת עבודה עם מספר יישומים במקביל ולמשחקי מחשב בעלי גרפיקה "כבדה". בהקשר זה טוענים בחברה, כי ביצועי הגרפיקה התלת-ממדית לבדה טובים פי 6.6 בהשוואה למחשב שולחני בן חמש שנים וכי חווית המשתמש במשחקים השתדרגה משמעותית.

בחברה ציינו עוד, כי מעבדי הדור החדש של אינטל מאפשרים יישומי בידור, יצירת מדיה ומשחקים ברמות חדשות, המשולבים בגרפיקת Intel Iris Plus ו-Intel HD Graphics. הודות למנוע המדיה המשופר עם VP9 ומאיץ חומרה HEVC 10-bit, צפייה בקבצי 4K ויצירת תוכן משתפרים בהשוואה למעבדי הדור הקודם. המשתמשים יכולים להזרים תכני וידאו HD ו-Ultra-HD וליהנות מסרטים איכותיים ברזולוציית 4K UHD. המשתמשים יכולים גם ליהנות מחוויית משחק זורמת ועשירות הודות לגרפיקת Intel Iris Plus ברזולוציה של 1080P.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעבד ה-Kaby Lake./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully