וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו התשובה למשחק החלפת תמונות הפרופיל המטופש בפייסבוק

10.1.2017 / 9:28

בשבוע האחרון ישראלים רבים לקחו חלק בחידת רשת, שמי שלא עונה עליה נכון נדרש להחליף את תמונת הפרופיל ליום או יומיים, למה שמבקש מי שפרסם את החידה. הבעיה היא שיש לה כמה תשובות נכונות, ואף אחת מהן לא באמת מעניינת

פייסבוק. ShutterStock
אולי אתם בכלל פותחים חלון כדי לאוורר?/ShutterStock

בימים האחרונים אתגר רשת חדש ומטופש סוחף לא מעט גולשים ישראלים בפייסבוק. אם שמתם לב לכמות חריגה של חברים שהחליפו את תמונת הפרופיל למשהו פחות אטרקטיבי, או לעתים מגוחך לחלוטין, וציינו שהם הפסידו בהתערבות, זו כנראה החידה הזאת.

הנוסח שלה משתנה מעט אבל ברוב המקרים הוא משהו בסגנון: "אתם במיטה ישנים ולפתע שומעים דפיקה בדלת. אלו החברים/הורים שלכם. השעה 7:00 בבוקרו בבית יש לכם נוטלה, ריבה, גבינה, קפה, ועוד מצרכים שאין להם באמת חשיבות לחידה. מה אתם פותחים קודם?".

לחידה הזו מצטרף תנאי שאם תענו שגוי תיאלצו להחליף את תמונת הפרופיל ליום או יומיים. חידות מסוג אלו קיימות ברשת החברתית מאז הקמתה אבל נראה שהאתגר הזה הצליח לסחוף לא מעט גולשים ישראלים. התשובה, אגב, היא את הדלת. חלק כותבים שהם פותחים את העיניים אבל המדקדקים מציינים שאת העיניים פוקחים ואילו את הדלת פותחים. אלא אם כן כמובן אתם מתעלמים מהאורחים והולכים להכין לעצמכם קפה. או פותחים חלון לאוורר את הבית לפני שאתם מקבלים את פני המשפחה - בכל מקרה, יש הרבה יותר מתשובה אחת נכונה לחידה הזאת אבל אף אחד מהם לא מספיק מעניינת.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully