וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנשים ממשיכים למצוא מטבעות בלפטופים שלהם - ואף אחד לא יודע למה

אילן גלר

13.1.2017 / 8:05

המטבעות הוחדרו למחשבים בכוונה על ידי עובדי ייצור שובבים, או נפלו להם בטעות מהכיס לתוך המחשב בזמן ההרכבה - או שאולי בכלל מדובר באוסף של טרולים שפשוט משחזרים את המתיחה המקורית כל כמה חודשים באופן אקראי?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יזום, רשלני או סתם מתיחה? מטבע במקבוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

Greatease הוא כינויו ברשת של טכנאי מחשבים אמריקני, שהחליט מוקדם יותר השבוע להכין מדריך מצולם על מנת להסביר את ההבדלים בין כונן תקליטורים רגיל, וכונן מסוג SuperDrive המותקן במחשבי המקבוק הוותיקים יותר של אפל. אולם כשהצליח Greatease לפתוח את מארז המחשב - מלאכה לא פשוטה כלל במקרה של מחשבי אפל - התפלא לגלות כי מעל הכונן תקוע מטבע של פני (סנט אחד).

מתברר כי לא מדובר בתופעה חדשה. כבר בשנת 2010 צצו ברשת עדויות ראשונות למחשבי מקבוק שנמצאו בתוכם מטבעות מסיבה לא ברורה. המטבעות אינם תמיד בערך קבוע, ורוב העדויות מתייחסות דווקא למטבעות של 25 סנט אמריקני. המשותף לכל הצילומים והדיווחים הוא שכל מי שהעלה אותם טוען בעקשנות שאין לו מושג כיצד המטבע מצא את דרכו לתוך המחשב, שנרכש חדש לגמרי מהחנות.

אז מה בעצם ההסבר לתופעה? יש כאלו החושבים כי המטבע נכנס לתוך מארז המחשב במקרה דרך אחד מחריצי האוורור. אחרים סבורים כי מדובר במטבעות שהוכנסו למחשבים בכוונה על ידי עובדי ייצור שובבים, או נפלו להם בטעות מהכיס לתוך המחשב בזמן ההרכבה. ישנו, כמובן, עוד הסבר אפשרי אחד: מדובר בסך הכול במתיחה שאותה אנשים שונים מחליטים לשחזר מדי כמה חודשים.

לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תעלומה יותר גדולה ממשולש ברמודה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully