וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב המחאה ברשת: המגף שמשאיר צלבי קרס קטנים הוסר מהאתר

אילן גלר

15.1.2017 / 8:50

משתמש באתר רדיט הבחין כי טביעת הנעל שלו משאירה את האייקונים הקטנים המזוהים יותר מכל עם הנאציזם. הוא פרסם את צילום הסוליה ולאחר שהפוסט צבר פופולריות החברה הגיבה, הבטיחה לבדוק כיצד זה קרה והסירה את המוצר מהמדפים

צילום מסך

מדי פעם נתקלים הגולשים בפריטי לבוש שמצליחים לעורר את זעמם ולגייס אותם למחאה, לרוב מדובר בפריטים בעלי אופי גזעני או פוגעני במיוחד בצורה אחרת, וכעת רושמים הגולשים ניצחון נוסף על מותג אופנה.

נעל צלבי קרס. צילום מסך
וואחד טביעת נעל./צילום מסך

המחאה החלה לאחר שמשתמש באתר הקהילות Reddit הזמין באינטרנט מגפיים מתוצרת המותג הבריטי Polar Fox. "הייתה זווית שבה לא ראיתי את המגפיים טרם ההזמנה", כתב בפוסט שהעלה וזכה לעשרות אלפי שיתופים, תוך שהוא מצרף צילום של סוליית המגף. הסוליה המעוטרת בצלבי קרס קטנים, משאירה טביעה שלהם בכל מקום שבו דורכים עם הנעל החדשה.

תחילה רוב הגולשים התייחסו למקרה כאל בדיחה, אולם ככל שהפך הפוסט לוויראלי יותר כך נשמעו תלונות של ממש כלפי היצרן, ואף האשמות לתעמולה נאצית בכוונה תחילה. ב-Polar Fox מכחישים אפשרות זו לחלוטין, וטוענים כי מדובר בטעות עיצוב תמימה. "זה לחלוטין לא היה משהו מכוון", טוען מנהל המכירות של המותג אנתוני נגוין. "אנחנו מתכוונים להסיר את המוצר הזה מהמדפים כמובן. זהו ליקוי עיצובי ברור".

אנתוני לא ידע להסביר כיצד בדיוק התרחשה התקלה, אך הבהיר כי החברה חוקרת את הנושא. הגולשים ב-Reddit העלו שתי תיאוריות שונות: ייתכן שמדובר למעשה בסמל הבודהיזם (מה שעדיין לא מתקבל על הדעת בהקשר התרבותי המערבי כיום) או באי הבנה בין מעצבי המגף והיצרן הסיני, שלא הבין את השרטוט ויצר משהו שונה לחלוטין.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנעל הזו כבר לא תימכר באמזון./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • מחאת רשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully