וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם סמסונג שתלה הצצה ראשונה לגלקסי S8 בפרסומת לטלוויזיה?

אילן גלר

15.1.2017 / 10:02

סמארטפון הדגל של הענקית הדרום קוריאנית צפוי לצאת בעוד כשלושה חודשים אבל הרשת כבר עמוסה בשמועות. התרומה האחרונה לשמועות הללו היא סמסונג עצמה, שלכאורה שילבה הצצה ראשונה וסודית בגלקסי S8 בפרסומת למסך חדש

צילום מסך

ענקית הטכנולוגיה סמסונג העלתה לאוויר לפני כמה ימים פרסומת חדשה, המיועדת לקהל הקוריאני, ומדגישה את יתרונות החברה בייצור מסכים מתקדמים. בשבוע שעבר בדיוק השיקה ענקית הטכנולוגיה את סדרת מסכי הדגל שלה לשנת 2017, במסגרת תערוכת CES בלאס וגאס, ונראה שסמסונג מנסה להכות בברזל כל עוד הוא חם.

אולי זו גם הסיבה שלא עבר זמן רב בטרם הבחינו הצופים כי אחד המכשירים המוצגים בפרסומת משבוע שעבר לא נראה כמו אף סמארטפון אותו השיקה סמסונג עד כה, אולם הוא מכיל מאפיינים רבים שלפי רוב השמועות יכללו בגלקסי S8.

בדיוק לפי הדיווחים על ה-S8, המכשיר שאותו ניתן לראות למשך כמה שניות בפרסומת מצויד במסך גדול, כמעט ללא מסגרת מצדדיו. כפתור הבית נעלם מקדמת המכשיר, כך שניתן להגדיל את המסך ועדיין לשמור על ממדים קומפקטיים יחסית לסמארטפון. מדובר, ללא ספק, בעיצוב חדשני ומושך למדי, כזה שנועד להשכיח את שערוריית הנוט 7 המתפוצץ ולרכוש מחדש את אמון הקהל בחברה.

אין, כמובן, כל ערובה לכך שאכן מדובר בהדלפה, מכוונת או בלתי מכוונת, של גלקסי S8. ייתכן שהמכשיר המוצג בפרסומת הוא למעשה דגם קונספט שאיננו מיועד לייצור כפי שהוא. את התשובה נקבל בחודש אפריל, אז צפויה סמסונג להציג את מכשיר הסמארטפון החדש והמסקרן שלה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

סמסונג חשפה את גלקסי S8 בפרסומת למסך. צילום מסך
אם זה אכן גלקסי S8, זו התמונה האמינה והאיכותית ביותר של המכשיר עד כה. באפריל נדע איך המכשיר נראה באמת./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully