וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך להמשיך לעקוב אחרי ברק ומישל אובמה גם באזרחות?

אילן גלר

23.1.2017 / 8:50

פרופיל הטוויטר הרשמי של נשיא ארה"ב, @POTUS, נמחק והועבר לנשיא ה-45 של אמריקה, דונלד טראמפ. כל הציוצים של אובמה, של בת זוגו הגברת הראשונה לשעבר וגם של סגן הנשיא היוצא נשמרו בפרופיל אחר לצורכי ארכיון. אבל לברק ומישל יש גם פרופילים לחיים שאחרי

צילום: רויטרס, עריכה: שמרית גולדשטיין

לאורך שמונה שנות שלטונו, טיפח נשיא ארה"ב היוצא, ברק אובמה, את יחסיו עם הציבור דרך הרשת. אובמה ידוע כנשיא הסמארטפון הראשון, ובתקופתו חזינו בפריחת הרשתות החברתיות. למרבה מזלו אופיו הצליח להשתלב במהפכת הרשת הזו בקלילות ופרופיל הטוויטר הרשמי (@POTUS) היה אחד הפופולריים ביותר ברשת החברתית להודעות קצרות. צוותו תחזק גם עמוד פייסבוק ופרופיל באינסטגרם, אך כל אלו עברו כעת לידי הנשיא הנכנס דונלד טראמפ.

אם בכל זאת תרצו להמשיך להתעדכן בנעשה בחייהם של הנשיא והגברת הראשונה לשעבר, תשמחו לדעת שהם לא מתכוונים לוותר על המדיה החברתית. קודם כל, ציוציו של אובמה במהלך שמונה השנים האחרונות הועברו בשלמותם לחשבון חדש, POTUS44, שם ישמרו לצרכים ארכיוניים. את אובמה עצמו תוכלו לתפוס בחשבונו BarackObama, שם יוכל עתה לשתף את הגיגיו כאדם פרטי. לזוגתו, מישל, חשבון חדש משלה תחת השם MichelleObama, הפעיל הן בטוויטר והן בסנאפצ'ט. את ציוצי העבר שלה ושל ג'ו ביידן, סגן הנשיא לשעבר, תוכלו למצוא תחת החשבונות FLOTUS44 ו-VP44, בהתאמה.

בניגוד לאובמה, שהקפיד במהלך שנות כהונתו להתבטא רק בשם הבית הלבן ומשרתו הציבורית, הנשיא הנכנס, דונלד טראמפ, כבר הכריז כי בכוונתו לצייץ גם דרך החשבון הרשמי השמור לנשיא המכהן, וגם דרך החשבון האישי שלו דרכו שיגר עד היום אינספור עקיצות לעבר יריביו הפוליטיים ואמצעי התקשורת.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully