וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפקט טראמפ: גוגל מוציאה אזהרת מסע לעובדים - לא בטוח שתוכלו לחזור לארה"ב

30.1.2017 / 8:57

מנכ"ל החברה, סונדר פיצ'אי, שנולד בהודו והיגר לארה"ב בעקבות הקריירה, המליץ לאלו שעלולים להיות מושפעים מהתקנות לחזור מיד לארה"ב, בטרם הן יכנסו לתוקף, מחשש שהם לא יורשו לשוב לאחר מכן

מערכת וואלה!

תקנות ההגירה החדשות אותן קבע נשיא ארה"ב הטרי, דונלד טראמפ, בצו נשיאותי עליו חתם בסוף השבוע האחרון הובילו רבים למחות נגד המדיניות של הנשיא הרפובליקני. אבל התקנות הללו משפיעות לרעה ישירות גם על תעשיית ההיי-טק, בה מוצא הרבה פחות רלוונטי מידע, ניסיון וכישרון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מהגר שהגיע רחוק. סנדר פיצ’אי, מנכ"ל גוגל./מערכת וואלה!, צילום מסך

מעבר לתחושות הקשות, התקנות עלולות להוביל למשבר בהתנהלות ענקיות הטכנולוגיה הבין-לאומיות, שבסיסן בארה"ב. המחאה הגוברת לא פסחה על בכירי התעשייה, שהחלו להתבטא כנגד הממשל.

במסר שנשלח לכל עובדי גוגל ממנכ"ל החברה, סונדר פיצ'אי, שנולד בהודו והיגר לארה"ב בעקבות הקריירה, הוא המליץ לאלו שעלולים להיות מושפעים מהתקנות לחזור מיד לארה"ב, בטרם הן יכנסו לתוקף, מחשש שהם לא יורשו לשוב לאחר מכן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
הפגנה מול הבית הלבן בעקבות החלטת נשיא ארה"ב דונלד טראמפ להגביל את הכניסה לארה"ב ממדינות רוב מוסלמי, 29 בינואר 2017. רויטרס
עמק הסיליקון לא נותר אדיש למדיניות החדשה של הנשיא. הפגנות רבות ברחבי ארה"ב./רויטרס

לפי הכללים החדשים של טראמפ, ילידי שבע מדינות מוסלמיות: סוריה, עירק, אירן, סודן, סומליה, תימן ולוב, לא יוכלו להיכנס לארה"ב גם אם הם מחזיקים בוויזת עבודה תקפה. כך נוצר מצב שבו עובדי חברות היי-טק גדולות, שיצאו לביקור משפחתי במולדתם, לא יוכלו לשוב למשרתם הקבועה בתום הטיול. זו הסיבה שגוגל מזרזת את עובדיה לשוב, בטרם ימצאו עצמם נעולים מחוץ לגבולות המדינה.

גם מארק צוקרברג, מנכ"ל פייסבוק, כתב כי הוא מוטרד מהצעדים האחרונים של טראמפ, ואילו טים קוק, מנכ"ל אפל, שיגר מסר לעובדים לפיו קיים "חוסר הסכמה" בין אפל ובין מדיניות הממשל. מיקרוסופט כללה בהודעה ששלחה לבורסה אזהרה לפיה תקנות ההגירה החדשות עלולות לפגוע במאמצי המחקר והפיתוח של החברה, בעוד שענקית התחבורה Uber שיגרה מסר חד-משמעי לפיו תקנות ההגירה החדשות הן "אנטי-אמריקניות".

בנוסף, מנכ"ל Airbnb הבטיח בפוסט בפייסבוק להעניק לינה בחינם לפליטים שכניסתם לארה"ב נחסמה בשל הצו הנשיאותי של טראמפ. המחווה שלו רלוונטית גם לכל מי שמגיע מאחת משבע המדינות שאזרחיהן לא מורשים להיכנס לארה"ב.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully