וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

LG G6 יהרוג את הפיצ'ר שהיה פעם בכל הסמארטפונים ונכחד

אילן גלר

6.2.2017 / 8:48

לפי ההדלפות, במכשיר הדגל החדש שיושק בסוף החודש מיישרת LG קו עם יתר היצרניות המובילות בשוק, שוויתרו כבר לפני כמה שנים על אפשרות להחלפת סוללה פשוטה על ידי המשתמש

צילום מסך

(בסרטון: פירוק של LG G5 המודולרי - האחרון עם הסוללה הנשלפת בסדרה)

בשבוע שעבר דלף לרשת צילום ברור של מכשיר ה- G6החדש מבית LG, שיושק בסוף החודש בתערוכת המוביילMWC בברצלונה. המכשיר צולם מצדו האחורי ואישר את השמועה שגם הדגם הזה יגיע עם מצלמה כפולת עדשות, לדגם הזה יהיה גוף בממדים שונים מה-G5 וגם הפסקת הפיצ'ר שמשתמשי LG אהבו מאוד - סוללה נשלפת. גבו של ה-G6 לא יתפרק והוא יגיע ללא המגירה הנשלפת של ה-G5.

בכך למעשה מיישרת LG קו עם יתר היצרניות המובילות בשוק, שוויתרו כבר לפני כמה שנים על אפשרות להחלפת סוללה פשוטה על ידי המשתמש. אפל, כמובן, מעולם לא כללה אפשרות כזו במכשירי הסמארטפון שלה, אך בעבר הציגו היצרניות המתחרות את התכונה הזו כיתרון מובהק על האייפון. בסמסונג החליטו שלמעשה לא מדובר בפיצ'ר חשוב כל כך כבר בשנת 2015, עם הצגתו של מכשיר הגלקסי S5, וגם קו הסמארטפונים של HTC, סוני ומוטורולה לא כולל אף מכשיר דגל בעל סוללה נשלפת.

מדוע בעצם נטשה התעשייה תכונה שהייתה בעבר מובנת מאליה? הסיבה היא שהמשתמשים פשוט מעדיפים מכשיר דק ומעוצב יותר, שעמיד בפני פגיעות מים ואבק, על פני מכשיר בעל סוללה נשלפת - תכונה שרוב הלקוחות מעולם לא השתמשו בה ממילא יותר מדי. אולי ב-LG מקווים כי מכשיר בעל מראה מודרני ומרשים יותר יצליח להחזיר אליה את הרוכשים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

פירוק G5. צילום מסך
LG G5 - עם הסוללה הנשלפת. תם עידן./צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לפי השמועות - יגיע כמו כל המתחרים עם גוף אחיד. LG G6 שדלף לרשת./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • LG G6
  • lg
  • סוללה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully