וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרצו לתחנת רדיו וניגנו את השיר "פאק טראמפ" ברצף ללא הפסקה

אילן גלר

7.2.2017 / 9:44

ביום ההשבעה של הנשיא ה-45 של ארה"ב, כמה תחנות רדיו באזור דרום קרוליינה נפרצו ברמת משדרי ה-FM ונאלצו לשדר במשך רבע שעה את שיר הראפ המשמיץ את איש העסקים ואיל הנדל"ן שעבר לפוליטיקה

האזינו לשיר

נדמה שקריאתו של קולקטיב ההאקרים "אנונימוס" להאקרים בכל רחבי העולם להתנגד באופן אקטיבי לשלטונו של דונלד טראמפ נפלה על אוזניים קשובות. לפי דיווחים ברשת, לפני כשבועיים פרצו האקרים למשדרים של כמה תחנות רדיו בדרום קרוליינה ומדינות סמוכות נוספות, השתלטו על השידורים והחליפו את התכניות הרגילות בשיר הראפ "פאק דונלד טראמפ", שלא נותן הרבה כבוד לנשיא ארה"ב החדש.

השיר התנגן במשך 15 דקות רצופות, עד שמנהלי תחנת הרדיו החליטו פשוט לכבות את המשדרים עד שתושג עליהן מחדש שליטה מלאה. הפריצה עצמה בוצעה באמצעות שיטה מוכרת להשתלטות על משדרי FM מקומיים, ועושה רושם כי תחנות הרדיו לא ציפו להתמודד מול אתגרי אבטחה שכאלו, ועל כן גם לא הצטיידו באמצעי אבטחה מתקדמים במיוחד.

בחקירה שנערכה לאחר החזרה לשגרה, חשפה כתובת ה-IP של ההאקרים כי הם פעלו מחוץ לגבולות ארה"ב, אם כי ייתכן גם שהם השתמשו בשירות כלשהו שהסתיר את מיקומם הגיאוגרפי האמיתי. רשות התקשורת הפדרלית חוקרת את הנושא, אך הסיכוי שבסופו של דבר הפורצים יתפסו נמוך, ועם מהירות התגובה של הרשויות בארה"ב מול האקרים, בהחלט ייתכן שזה יקרה הרבה לאחר שהקדנציה של טראמפ בבית הלבן תסתיים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully