וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

LG G6 נחשף לראשונה: מסך ענק ומשובח, מראה קרבי ובלי כל הטעויות של העבר

מסך ענק ואיכותי במיוחד, עמידות מוגברת למכות, נפילות, מים ואבק, כוח עיבוד מרשים ומראה יוקרתי אך מינימליסטי - LG שוב הולכת על כל הקופה. מכשיר הדגל החדש של החברה פחות נועז מקודמו אבל גם הרבה יותר מוצלח

צלמים זמניים מורשים

צילום וידאו: מייקי לוי

אחרי חודשים של שמועות, וכמה שבועות בהן כמעט כל המפרט והעיצוב של מכשיר הדגל החדש של חברת LG דלפו לרשת, ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית חשפה היום (ראשון) את LG G6, במסגרת תערוכת המובייל הגדולה בברצלונה MWC 2017. לראשונה, LG G6 ישווק בישראל לפני שאר מדינות העולם (למעט קוריאה).

ל-G6 גוף העשוי מאלומיניום וזכוכית, ומאופיין בעיצוב מינימליסטי וחלק מכל צדדיו והוא מאוד נעים למגע. מסגרת המתכת והגימור הרך משדרים אלגנטיות בלי יותר מדי בלינג. מעצבי המכשיר הקפידו גם שהוא יהיה שטוח לחלוטין ללא בליטה בגבו עבור המצלמה, כמו בדגמים הקודמים ובפאבלטים של החברה (סדרה V). את השוליים העליונים במכשיר הצליחו המעצבים לכווץ בזכות ארגון מחדש של המצלמה, החיישן והרמקול בשורה בצד הקדמי העליון. הפינות המעוגלות של הגוף ושל הצג לא רק מעניקות אחידות לעיצוב אלא גם מפזרות את עוצמת המכה במקרה שהטלפון נופל.

בלקברי KEYone: המכורים יאהבו, האחרים פחות

LG G6. מייקי לוי, צילום מסך
פינות עגולות שמפזרות את עוצמת המכה. LG G6/צילום מסך, מייקי לוי

בחברה אומרים כי LG G6 ניתן לאחיזה בקלות ביד אחת וכי הוא מעניק למשתמש את "חווית המסך הגדול ללא חוסר הנוחות המתלווה לטלפון גדול". במסיבת עיתונאים הסבירו נציגי החברה כי צוותי מחקר ארגונומיים, בהובלת ד"ר אנדריס פרייוולדס מאוניברסיטת פנסילבניה ודוקטור ג'י-יון ג'ו מאוניברסיטת יונסאי, בחנו את היציבות של ה-G6 תוך כדי אחיזה, את נוחות השימוש בו תוך ביצוע פעולות שונות ואת עייפות השרירים בעת שימוש ממושך בסמארטפון. המכשיר, לדברי החברה, קיבל את הציון הגבוה ביותר בכל הקטגוריות שנבחנו.

כצפוי, G6 יגיע עם ערכת השבב סנאפדרגון 821 של קוולקום - שבב חזק אבל לא השבב העדכני ביותר של החברה, סנאפדרגון 835, שנזכה לראות במכשיר ראשון רק בגלקסי S8 של סמסונג בעוד כחודש. הפעם, קוולקום נעזרה במתחרה הקוריאנית כדי לייצר את השבב המבוקש בעולם וכך סמסונג הצליחה למנוע מהמתחרות להשיק מכשירים המצוידים בו. עם זאת, מדובר עדיין בערכת שבב מתקדמת במיוחד, ויחד עם 4 גיגה זיכרון RAM לא נראה שיש שירות מקוון היום שיכול לגרום למכשיר לגמגם.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
מכשיר הדגל LG G6. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
ציון גבוה בקטגוריית האחיזה/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

כוח העיבוד של G6 אמנם חזק, אבל גולת הכותרת של המכשיר היא המסך בגודל של 5.7 אינץ' ביחס של 18:9 (2 ל-1). הצג החדש מאפשר חוויית צפייה קולנועית, לדברי החברה. המסך מכסה 80 אחוזים מחזית המכשיר. הצג מסוג QHD בטכנולוגיית FullVision מציע מרחב צפייה גדול יותר וחוויה עשירה יותר בעת צפייה בסרטונים או בעת משחק. עם ה-LG G6 ניתן לצלם תמונות מרובעות לגמרי ביחס של 1:1 (אידיאליות לאינסטגרם ושאר אפליקציות המסרים). ניתן לבחור להשתמש גם ביחסי מסך אחרים כמו 4:3 ו-16:9, ולמרות שהמסך של ה-G6 גדול משל קודמו, G5, ממדי המכשיר עצמו לא השתנו בזכות שוליים דקים יותר.

G6 הוא הסמרטפון הראשון המציע צפייה בתקן Dolby Vision ותומך גם בתקן HDR10. שני התקנים מציבים את הרף גבוה מאוד בכל הקשור לחוויית צפייה במסך קטן ומציעים מגוון צבעים רחב יותר עם בהירות ברמה גבוהה ביותר.

מכשיר הדגל LG G6. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
מרחב צפייה גדול יותר, נוחות רבה יותר/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

למכשיר מערך צילום משולש ומוכר ממכשירי LG הקודמים: מצלמת 5 מגה פיקסל קדמית עם זווית רחבה של 100 מעלות , ומערך אחורי כפול עם חיישן 13 מגה פיקסל ועדשה רחבה בזווית 125 מעלות ועוד עדשה נוספת בזווית סטנדרטית. הזווית הרחבה מאפשרת להכניס יותר פרטים לתמונה, גם בתמונות סלפי, וגם מצמצמת גם את העיוותים שבשולי התמונה ומפיקה תמונות טבעיות יותר.

ממשק הצילום ב-G6 מאפשר לפצל את צג ה-18:9 לשני ריבועים זהים וכך המשתמש יכול לצלם תמונות ביחס של 1:1 בחלון אחד ובמקביל לבדוק, לערוך ולהעלות תמונות בחלון שלצדו. בנוסף, יש אפשרות מובנית ליצור קבצי GIF באמצעות שילוב של 2 עד 100 תמונות מהגלריה.

למכשיר 32 גיגה פנימיים לאחסון עם אפשרות להרחבת זיכרון באמצעות כרטיס מיקרו-SD עד 2 טרה (2,000 גיגה). לראשונה LG מוותרת על אחד הפיצ'רים שהפכו את מכשיריה לאטרקטיביים עבור משתמשים כבדים - הסוללה הנשלפת. ב-G6 מותקנת סוללת 3,300 מיליאמפר-שעה שאינה ניתנת לפירוק על ידי המשתמש, אך נראה שהפיצוי שמציעה החברה שווה את ההקרבה - עמידות בפני מים ואבק בתקן IP68 , מה שאומר שניתן לשהות עם המכשיר בעומק של עד 1.5 מטרים למשך חצי שעה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עמיד בפני מים ואבק. אחורי המכשיר/מערכת וואלה!, צילום מסך

G6 מצויד כמובן בחיישן טביעות אצבע ובכל רכיבי הקישוריות, וגם תאימות לרשתות סלולר בדור 4.5 (LTE-A). הוא מגיע עם חיבור USB מסוג C המאפשר טעינה מהירה בטכנולוגיית Qualcomm Quick Charge™ 3.0 וישווק בצבעים "פלטינום קפוא", "לבן מיסטי" ו-"שחור אסטראלי".

מבחינת עמידות, LG ממשיכה את הקו של ה-V20 ומציעה מכשיר שמסוגל להתמודד עם נפילות ומכות ואף מחזיק מעמד במבחני טמפרטורה גבוהה, ושריטות על גוף המכשיר. G6 משתמש בתוכנה ייחודית המפזרת חום ומורידה את הטמפרטורה כדי למנוע התחממות יתר ואולי אף תקלה בסוללה. LG למדו מפרשת הנוט 7 המתפוצצים של סמסונג, ולראשונה החברה עושה שימוש בצינור פנימי לפיזור החום בתוך המכשיר. סילוק נוסף של החום הושג באמצעות מיקום הרכיבים הרגישים ביותר כמה שיותר רחוק זה מזה.

ה-G6 מגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 7 נוגט העדכנית, עליה מולבש הממשק הייחודי של LG. בנוסף, ה-G6 הוא המכשיר הראשון שיוצא לשוק עם Google Assistant מובנה, הפועל באופן אינטואיטיבי ובלתי מורגש עם כל האפליקציות של LG ומאפשר למשתמשים לקבל תשובות מהירות, לנהל מטלות יומיומיות, ליהנות מהמוזיקה והסרטונים הטובים ביותר ומאפשר חיפוש מידע במכשיר במהירות וביעילות גבוהות מתמיד, בדומה לסירי של אפל.

לכבוד ההשקה, LG משווקת את ה-G6 עם שישה משחקים מתנה בשווי 200 דולרים: Temple Run 2, Spiderman Unlimited, Cookie Jam, Genies & Gems, SimCity BuildIt ו-Crossy Road.

הכותב הוא אורח של LG בברצלונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    6
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully