וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: השקת אייפון 8 תידחה - ייצור המכשיר יתחיל רק בספטמבר

אילן גלר

7.3.2017 / 8:56

הגורם העיקרי לעיכוב, לפי הדיווחים, הוא התעקשותה של אפל לפתח ולייצר בכוחות עצמה פיתרון לזיהוי טביעות אצבע שיהיה משולב בתוך המסך. למרות שיש כבר כמה טכנולוגיות כאלו בשוק, הזמינות ליצרניות אנדרואיד עוד מסנאפדרגון 820

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחת ההדמיות המוצלחות שרצה ברשת - אייפון 8 עם מסך על כל החזית וללא כפתור הבית האייקוני./מערכת וואלה!, צילום מסך

האם אייפון 8, מכשיר הדגל הבא מבית אפל, כה מסובך לייצור עד שהחברה תיאלץ לדחות את השקתו? לפי הדיווחים האחרונים ברשת, ייצורו של המכשיר צפוי להתחיל רק בחודש ספטמבר ואם זהו אכן המצב, הרי שלחברה לא יהיה מלאי מספק של מכשירים באותו חודש, ואייפון 8 יגיע למדפים רק במהלך אוקטובר - כמה שבועות לאחר תאריך ההשקה המקובל.

הגורם העיקרי לעיכוב, לפי הדיווחים, הוא התעקשותה של אפל לפתח ולייצר בכוחות עצמה פיתרון לזיהוי טביעות אצבע שיהיה משולב בתוך המסך. למרות שיש כבר כמה טכנולוגיות כאלו בשוק, אחת מהן זמינה ליצרניות מכשירי אנדרואיד עוד מסנאפדרגון 820 של קוולקום, בחרה אפל להסתמך על שיטה בלעדית שפותחה על ידי עובדי החברה, ועל כן יידרש זמן רב יותר להגיע לייצור המוני של המכשיר.

בצד האופטימי יותר, הטכנולוגיה של אפל אמורה לאפשר לאייפון 8 להיות דקיק מתמיד ונטול מסגרת כמעט לחלוטין, אם כי תיאור זה נכון גם למכשיר גלקסי S8 של סמסונג שיקדים את האייפון בחודשים רבים. גם מחירו הצפוי של אייפון 8 מעורר מחלוקת, שכן לפי הדיווחים יעלה הסמארטפון החדש של אפל יותר מאלף דולרים כשיגיע סוף סוף לחנויות.

הסיבה המרכזית להתייקרות הזו היא מעבר לשימוש במסכים המבוססים על טכנולוגיית OLED היקרים יותר לייצור ממסכיLCD בהם אפל השתמשה עד כה. טכנולוגיה זו מאפשרת יצירת מכשיר דק במיוחד, ומסך ללא מסגרת עבה, כך שהתצוגה תוכל להיות גדולה באופן משמעותי מבלי להפוך את המכשיר כולו לגדול יותר.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אירוע ההשקה של חברת אפל, ספטמבר 2015. רויטרס
אם אין אייפון, שיאכלו מקבוק. טים קוק, מנכ"ל אפל./רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully