וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדינה הראשונה אחרי קוריאה: LG G6 יושק בישראל בתאריך 22 במרץ

7.3.2017 / 14:47

מחירו של המכשיר בישראל ייחשף רק בעת ההשקה, בעוד כשבועיים, אך ההערכה היא כי הוא יעמוד על סכום של 3,200-3,500 שקלים. ב-LG ישראל אומרים כי הם מנסים להוריד את המחיר ככל הניתן כדי "להיות תחרותיים"

צלמים זמניים מורשים

הלקוחות בישראל יזכו לרכוש את מכשיר הדגל החדש של LG פחות מחודש אחרי ההכרזה העולמית. למעשה, למעט השוק המקומי בדרום-קוריאה ישראל היא המדינה הראשונה בעולם שתקבל את המכשיר. הסיבה, לדברי LG ישראל היא החשיבות הרבה של השוק הישראלי לענקית האלקטרוניקה. היום הודיעה LG ישראל והיבואנית, רונלייט, כי המכשיר יושק בישראל רשמית בתאריך 22 במרץ.

LG G6 הושק בשבוע שעבר במסיבת עיתונאים גדולה במסגרת תערוכת המובייל הגדולה בברצלונה, MWC 2017, ועורר מיד עניין רב. אחרי שני דגמים לא מוצלחים במיוחד - LG G4, שסבל מתקלת הבוטלופ שהטריפה את המשתמשים, ו-LG G5, שהציג את החזון המודולרי ולא ממש הצליח לסחוף את המשתמשים - הפעם LG מבטיחה שהיא למדה מהטעויות של עצמה ושל אחרים.

מכשיר הדגל החדש הרבה פחות נועז אבל הרבה יותר נעים למגע, הרבה יותר משוכלל ונראה שסוף סוף נמצא יורש אמיתי ל-G3 שהפתיע את כולם והשאיר אבק למתחרים לפני כמה שנים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההזמנה למסיבת העיתונאים בישראל./מערכת וואלה!, צילום מסך

ל-G6 גוף העשוי מאלומיניום וזכוכית, ומאופיין בעיצוב מינימליסטי וחלק מכל צדדיו. מסגרת המתכת והגימור הרך משדרים אלגנטיות בלי יותר מדי בלינג. מעצבי המכשיר הקפידו גם שהוא יהיה שטוח לחלוטין ללא בליטת מצלמה בגבו. את השוליים העליונים במכשיר הצליחו המעצבים לכווץ בזכות ארגון מחדש של המצלמה, החיישן והרמקול בשורה בצד הקדמי העליון. הפינות המעוגלות של הגוף ושל הצג לא רק מעניקות אחידות לעיצוב אלא גם מפזרות את עוצמת המכה במקרה שהטלפון נופל.

G6 יגיע עם ערכת השבב סנאפדרגון 821, זיכרון עבודה בנפח 4 גיגה RAM, סוללת 3,300 מיליאמפר-שעה שאינה ניתנת לפירוק, עמידות למים ואבק בתקן IP68 ו-32 גיגה פנימיים לאחסון. גולת הכותרת של המכשיר היא המסך בגודל של 5.7 אינץ' ביחס של 18:9 (2 ל-1). הצג החדש מאפשר חוויית צפייה קולנועית, לדברי החברה. המסך מכסה 80 אחוזים מחזית המכשיר.

הצג מסוג QHD בטכנולוגיית FullVision מציע מרחב צפייה גדול יותר וחוויה עשירה יותר בעת צפייה בסרטונים או בעת משחק. עם ה-LG G6 ניתן לצלם תמונות מרובעות לגמרי ביחס של 1:1 (אידיאליות לאינסטגרם ושאר אפליקציות המסרים). ניתן לבחור להשתמש גם ביחסי מסך אחרים כמו 4:3 ו-16:9, ולמרות שהמסך של ה-G6 גדול משל קודמו, G5, ממדי המכשיר עצמו לא השתנו בזכות שוליים דקים יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
LG G6. מייקי לוי, צילום מסך
"אין לנו פריבילגיה לסטיית תקן". LG G6./צילום מסך, מייקי לוי

G6 מצויד כמובן בחיישן טביעות אצבע ובכל רכיבי הקישוריות, וגם תאימות לרשתות סלולר בדור 4.5 (LTE-A). הוא מגיע עם חיבור USB מסוג C המאפשר טעינה מהירה בטכנולוגיית Qualcomm Quick Charge™ 3.0 וישווק בצבעים "פלטינום קפוא", "לבן מיסטי" ו-"שחור אסטראלי".

מחירו של המכשיר בישראל ייחשף רק בעת ההשקה, בעוד כשבועיים, אך ההערכה היא כי הוא יעמוד על סכום של 3,200-3,500 שקלים. מ-LG ישראל נמסר לוואלה! TECH כי הם מנסים להוריד את המחיר ככל הניתן על מנת "להיות תחרותיים". התחרות הזו מכוונת ישירות כלפי סמסונג, שצפויה להשיק בעולם את גלקסי S8 בסוף חודש מרץ ועדיין לא ברור מתי המכשיר יגיע לישראל. שני המכשירים האלה ינסו להתחרות על לבם של משתמשי הפרימיום בישראל ובאופן מסורתי LG משיקה את מכשירי הדגל שלה במחיר נמוך במעט ממכשיר הדגל של סמסונג מסדרה S. "אנחנו מודעים לשנה שעברנו בנושא ה-G4 ועם מכשירים אחרים ואנחנו יודעים שאין לנו פריבילגיה לסטיית תקן הכי קטנה שיש", אמר לוואלה! TECH בכיר ב-LG ישראל.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

>> לפרטים נוספים על המכשיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully