וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאיזו מדינה האינטרנט הכי מהיר ובאיזה מקום ישראל ברשימה?

אילן גלר

14.3.2017 / 9:23

במדינה עם האינטרנט הסלולרי המהיר בעולם מורידים המשתמשים בפועל בקצב של 37.5 מגה לשנייה, במקום השני מורידים בקצב של 34.8 מגה ובישראל - הרחק מאחור - מהירות החיבור הממוצעת עומדת על 11.8 מגה לשנייה

עולם אינטרנט. ShutterStock
דרום קוריאה במקום הראשון./ShutterStock

מדי חודש מצטרפים עוד אנשים ברחבי העולם לאומת הרשת, באמצעות סמארטפונים, טאבלטים ומחשבים, ובאזורים מסוימים בעולם גם כמות מכשירי החשמל החכמים המחוברים לרשת גדלה בקצב מהיר, ולכן גדלה גם חשיבותה של מהירות ואיכות החיבור עצמו לרשת.

בדיקה שנערכה בחודשים האחרונים על ידי חברת OpenSignal הבריטית, המתמחה בניטור ומיפוי של תשתית אלחוטית, חושפת את המדינות בהן רשתות האינטרנט הסלולרי מציעות למשתמשים את החיבור המהיר והאמין ביותר, לעומת מקומות בהן החיבור איטי יחסית לממוצע העולמי. היכן ישראל נמצאת ברשימה הזו? צפו לאכזבה.

לפי המספרים של OpenSignal, המדינה עם תשתית האינטרנט הסלולרי המהיר בעולם היא דרום קוריאה, בה מהירות החיבור הממוצעת עומדת על 37.5 מגה לשנייה. במקום השני ניצבת נורבגיה עם 34.8 מגה, ובמקום השלישי הונגריה עם מהירות חיבור ממוצעת של 31 מגה. עוד מדינות המככבות בראש הרשימה הן סינגפור, אוסטרליה, הולנד, דנמרק, ליטה ושבדיה.

ישראל נמצאת, לפי נתוני OpenSignal, הרחק מתחת לממוצע העולמי, במקום ה-41, עם מהירות חיבור ממוצעת של 11.8 מגה לשנייה. מדינות כמו טורקיה, יוון, בולגריה וצ'כיה מציעות רשתות דור רביעי בכיסוי נרחב יותר. למעשה, תתקשו למצוא מדינות מפותחות נוספות שנמצאות במקום כה נמוך בטבלה, אנו זוכים לחלוק את ההישג של המהירות הנמוכה עם מדינות כמו רוסיה, ברזיל, צ'ילה ומרוקו.

אפשר לקוות שזה ישתנה בקרוב, עם הניסוי המוצלח של חברת פלאפון בדור החמישי; אתמול הודיעה החברה שהיא סיימה בהצלחה ניסוי המדמה רשת דור 5 במסגרתו השיגה מהירות הורדה של 1Gbps - מהירות הגבוהה פי שמונה מזו הנהוגה היום בישראל.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרשימה המלאה. ישראל במקום 41./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully