וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורידו עכשיו: משחקים שווים למובייל - בחינם לזמן מוגבל

אורי סגל

29.3.2017 / 13:33

צאו לטיול בעולם עם כלב הרפתקן, עזרו לפתור מקרי רצח מסובכים, הצליחו לשרוד באי בודד ועוד. מדי שבוע נביא לכם משחקים ואפליקציות שהמשותף ביניהם הוא שאם תזדרזו להוריד אותם, לא תצטרכו לשלם

Ping Grove

עזרו לבלש ג'ון לפתור מקרי רצח מסובכים, כי מתברר שרק בעזרתכם ניתן יהיה לסגור את התיקים הישנים. מה עליכם לעשות? קראו עדויות, עברו על הראיות והשוו אותן עם החשודים. בכל פעם תצטרכו לשחזר את האירועים סביב הרצח ולפי הממצאים והעדויות להחליט מי מהדמויות קורבן ומי רוצח. עיצוב המשחק מושקע והאנימציה בו ברמה גבוהה.

להורדה לאייפון - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 7.20 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Space Trek

השתלטו על עולם זר שנכבש על ידי יצורים אלימים ומרושעים. עליכם להילחם באויבים בכל הכוח ולסייע לניצולים. טוסו בחללית ברחבי בפלנטה, השתמשו בכלי הנשק העומדים לרשותכם ושימו לב שבכול משימה יש כמות שונה של חלליות שעליכם להפיל. השתמשו במפה על מנת לנווט ביעילות.

להורדה לאייפון - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 10.80 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Survival Game: Lost Island PRO

המטרה שלכם במשחק היא לשרוד. בתחילת המשחק תמצאו את עצמכם על אי בודד וכדי לעבור את הלילה עליכם להתחיל לעבוד. הצטרפו להרפתקה מטורפת והתחילו לחפש אחר הפריטים שיעזרו לכם לשרוד באי המסתורי. השגרה שלכם כוללת מעתה חיות טרף, חיפוש משאבים שיעזרו לכם להישאר בחיים ובניית חפצים בעצמכם. המוזיקה של המשחק מקורית והגרפיקה תלת-ממדית מושקעת מאוד.

להורדה לאנדרואיד - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 5.40 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

My Diggy Dog

הצטרפו למרטי הכלב ומצאו אוצרות בתוך מבוכים נסתרים על מנת לרצות את הבעלים שלו. מרטי ובעליו טיילו בכל העולם בחיפוש אחר פריטים נדירים, אך מאז שהטיולים נפסקו הם נאלצו להשאיר את התחביב מאחור ואיסופם של פריטים נדירים נותר חלום בלתי ממומש. מרטי לוקח על עצמו את התפקיד להמשיך את העיסוק על מנת להפוך את בעליו למאושר. לרשותכם יעמדו עשרות חפצים, שרק מחכים שתמצאו אותם; הגרפיקה צבעונית ומשעשעת והסיפור יותר מעניין ממרבית סיפורי הרקע במשחקי מובייל.

להורדה לאנדרואיד - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 8.80 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אורי סגל הוא מנכ"ל iApps | iPhoneil

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully