וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפתוח את הסמארטפון עם העין: סמסונג השיקה את גלקסי S8

כדי לשים את פרשת נוט 7 מאחוריהם, סמסונג מהמרת על כל הקופה עם גלקסי S8 שהושק הערב בניו יורק. המכשיר מעוצב באלגנטיות רבה, מציע מפרט מתקדם, פיצ'רים חדשים ובינה מלאכותית שזה הרגע נולדה. לישראל הוא יגיע ב-25 באפריל

צלמים זמניים מורשים

אחרי אינספור הדלפות בחודשים האחרונים, חברת סמסונג חשפה הערב במסיבת עיתונאים בניו-יורק את סמארטפון הדגל החדש שלה, גלקסי S8 והדגם המוגדל גלקסי S8 פלוס. זו ההשקה החשובה הראשונה של ענקית האלקטרוניקה הדרום קוריאנית אחרי הנוט 7, ובחברה מקווים לשים את הסאגה הזו מאחוריהם. "גלקסי S8 הוא הדרך שלנו לרכוש מחדש את אמון הצרכנים ולהגדיר מחדש את מה שאפשר להשיג בבטיחות", הבהיר ד.ג'. קו, נשיא עסקי התקשורת הניידת בסמסונג אלקטרוניקס.

המכשיר יהיה זמין בצבעים "שחור חצות", "אפור סחלב", "כסף ארקטי", "כחול אלמוג" ו-"זהב מייפל". לישראל הוא יגיע בתאריך 25 באפריל. מחירו צפוי להיות מעט גבוה יותר ממחיר ההשקה של גלקסי S7, סביב ה-3,700 שקלים לדגם הרגיל ודגם הפלוס כנראה יתומחר בכמה מאות שקלים יותר. אבל את המחיר הסופי נדע רק באירוע ההשקה שייערך בארץ בחודש הבא.

סמסונג גלקסי S8 השקה ניו יורק. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
יעלה 3,700 שקל. גלקסי S8/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

גולת הכותרת של הסמארטפון, לדברי החברה, זה המסך המכסה כמעט את כל חזית המכשיר ומציג צבעים חיים בטכנולוגיה מתקדמת. חזית המכשיר נטולת כפתורים והעיצוב יוצר משטח חלק ורצוף. העיצוב הקומפקטי מאפשר הפעלה נוחה ביד אחת והמכשיר משוריין מקדימה ומאחורה בזכוכית גורילה 5 איכותית.לגלקסי S8 הרגיל מסך בגודל 5.8 אינץ' וסוללה בנפח של 3,000 מילאמפר-שעה, ולגלקסי S8 פלוס מסך בגודל 6.2 אינץ' וסוללה בנפח 3,500 מיליאמפר שעה. מעבר לכך שני הדגמים זהים לחלוטין.

לגלקסי S8 מצלמה אחורית של 12 מגה פיקסל, שאמורה לספק תוצאות מעולות גם בתאורה נמוכה עם עיבוד תמונה משופר. אם לסמוך על המצלמה בדגם הקודם, גלקסי S7, כנראה שהמצלמה הזו באמת עושה עבודה טובה. המצלמה קדמית ברזולוציית 8 מגה פיקסל עם פוקוס אוטומטי חכם.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
סמסונג גלקסי S8 השקה ניו יורק. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
המסך מכסה את החזית והצבעים חדים במיוחד./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

גלקסי S8 בגרסה לשוק האמריקני יצויד בערכת השבבים סנאפדרגון 835 המתקדמת ביותר של קוולקום ויהפוך למכשיר הראשון בעולם שנמכר איתה. לשאר השווקים בעולם, המכשיר יגיע עם מעבד Exynos 8895 מתוצרת סמסונג. מדובר במעבדים המספקים ביצועים יחסית זהים, לדברי החברה. לדברי סמסונג, ערכות השבבים הביאו לשיפור בביצועים של 10 אחוזים לעומת גלקסי S7. לצד ערכת השבבים מצויד הגלקסי החדש ב-4 גיגה RAM זיכרון עבודה.

גלקסי S8 מאובטח באמצעות Samsung Knox, פלטפורמת אבטחה ברמה צבאית. בנוסף, הוא מציע מגוון רחב של טכנולוגיות ביומטריות לרבות סורק טביעות אצבע, סורק קשתית העין וזיהוי פנים כדי שהמשתמשים יוכלו לבחור באימות זהות ביומטרי המתאים להעדפותיהם.

המכשיר עמיד בפני מים ואבק בתקן IP68 המחמיר, מה שאומר שתוכלו גם להיכנס איתו להתקלח ולצאת בזמן שיחה. והוא תומך גם בטכנולוגיית טעינה מהירה וטעינה אלחוטית. המכשיר מותאם לתקשורת סלולר מתקדמת ומוכן ל-gigabit LTE ו-gigabit Wi-Fi עם תמיכה עד 1Gbps.

סמסונג גלקסי S8 השקה ניו יורק. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
עמיד למים ואבק ומאובטח ברמה צבאית./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

שלום עולם, אני ביקסבי

כצפוי, יחד עם גלקסי S8 השיקה סמסונג גם את הבינה המלאכותית שלה למכשירים חכמים המכונה ביקסבי (Bixby). הממשק החכם נגיש מכפתור ייעודי בצד המכשיר והוא מאפשר לנווט בשירותים ובאפליקציות בקלות בעזרת פקודות קול, מגע וטקסט. הפונקציה הקולית של Bixby זמינה באפליקציות כמו המצלמה, אנשי הקשר, הגלריה, ההודעות וההגדרות. בהמשך מתכננת סמסונג להרחיב את היכולות ולשלב את ביקסבי באפליקציות נוספות של החברה ולאחר מכן גם של מפתחים חיצוניים.

ביקסבי מצוידת במודעות הקשרית (context awareness) שמאפשרת לה להציע עזרה מותאמת אישית על סמך המידע שהיא צוברת על תחומי העניין, המצב והמיקום של המשתמשים. המשתמשים יכולים גם לערוך קניות, לחפש תמונות ולקבל פרטים על מקומות סמוכים הודות לטכנולוגיית זיהוי התמונות של ביקסבי. המטרה של סמסונג היא להנגיש את ביקסבי בסופו של דבר בכל המוצרים החכמים שלה, כולל מכונות כביסה, מקררים, טלוויזיות ועוד.

בשלב זה ביקסבי לא תומכת בעברית ועל פי מה שידוע, היא זמינה בשפה האנגלית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במקום מחשב נייח - תוסף לסמארטפון שהופך אותו לעמדת עבודה ביתית או משרדית. סמסונג Dex./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלגנטי. סמסונג Dex./מערכת וואלה!, צילום מסך

מכת קרטה לצוואר של המחשב הביתי

מוצר נוסף של סמסונג, שעשוי להיות הצלחה אדירה או כישלון מהדהד הוא כנראה גם החזון שלה לעתיד מוצריה. במטרה להרחיב את השימוש בסמארטפון, סמסונג השיקה את Dex - תחנת עגינה חדשה המתחברת למסך המחשב שלכם ותציג את הסמארטפון הישר על המסך, עם אפשרות לחיבור מקלדת ועכבר.

בעת חיבור הסמארטפון לתחנת העגינה, יוצג ממשק חדש שלטענת החברה עבר עיצוב מחדש לשימוש במקלדת ועכבר, לרבות חלונות הניתנים להקטנה והגדלה. בנוסף, תוכנות האופיס של מיקרוסופט עודכנו לתת תמיכה מלאה בממשק החדש של סמסונג.

המשמעות של Dex היא שמשתמשים שעיקר העבודה שלהם על המחשב מסתכמת בגלישה ברשת והכנת מסמכים לא צריכים יותר מחשב. הסמארטפון מספיק חזק כדי לספק את כוח העיבוד ותחנת העבודה מספקת את הנוחות של מחשב ביתי.

כמו כן, באירוע חשפה סמסונג את מצלמת ה-360 החדשה שלה, Gear 360. לראשונה, המצלמה מצלמת וידאו ברזולוציית 4K באמצעות שני חיישני 15 מגה-פיקסל עם מפתח צמצם f/2.2 ועם עדשת עין-דג. זהו תזמון מושלם עבור סמסונג מאחר וממש לאחרונה פייסבוק הוסיפה את האפשרות לצילום לייב ב-360 מעלות.

Gear 360. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
מצלמת 360 מעלות חדשה ברזולוציית 4K./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

הכותב הוא אורח של חברת סמסונג.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully