וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגוגל לפורנהב: 10 המתיחות שעבדו על העולם בסוף השבוע

2.4.2017 / 12:15

מדי שנה ענקיות הטכנולוגיה בעולם לא מפספסות הזדמנות להיכנס במתחרות, להציג מוצרים מגוחכים ולשגע את המשתמשים שלהן עם פרסומות מומצאות והכרזות דמיוניות. את תואר המתיחה האכזרית של השנה לוקח פורנהב בקלות

צילום מסך

ה-1 באפריל ידוע כיום המתיחות העולמי, וברשת המסורת הזו לא פוסחת גם על ענקיות הטכנולוגיה והאתרים הגדולים. כמדי שנה, גוגל לא הסתפקה במתיחה אחת בלבד, ושיגרה סרטונים למוצרים שאת חלקם היינו רוצים לראות באמת בחנויות. אבל את פרס המתיחה הקטלנית ביותר חייבים להעניק השנה דווקא לאתר הפורנו הפופולרי, פורנהב, שכנראה הצליח לגרום ללא מעט התקפי לב בקרב הגולשים.

נגעת - נסעת

כשמשתמשים גלשו לסרטונים למבוגרים באתר, הם קיבלו הודעה שהלינק לסרטון פורסם כפוסט בפרופיל הפייסבוק שלכם אוטומטית, כחלק משירות חדש. עבור צרכני פורנו מדובר אולי בשיימינג ברמה הגבוהה ביותר, אבל בעיקר ברגע מלחיץ מאוד. לוקח כמה שניות לוודא שאכן לא פורסם דבר אבל אין ספק שהלב של גולשים רבים ירד לתחתונים.

על טעם ועל ריח

המתיחה הזו של גוגל גרמה לאנשים לחשוב שבקרוב מאוד הם יוכלו להזמין סייען מציאות מדומה אנושי שיגיע עם ערכת הכלים המגוחכת הזו וישלים את חוויית המציאות המדומה לשאר החושים - מגע, ריח וטעם.

האוויר הוא של כולנו

גוגל יפן הפיצו סרטון מוצר על מתקן חדשני שאורז ריחות שונים בתוך בועות בניילון אריזה (פצפצים) כך שניתן לשלוח למישהו או מישהי מיוחדים את הניילון שהכנתם במיוחד בשבילם ולחלוק איתם ריח מסוים.

בגלל הרוח

גוגל הולנד פיתח את Google Wind - מערכת חכמה שהופכת את טחנות הרוח המפורסמות במדינת השפלה למערך סילוק ענני גשם. לפי הסרטון, בהולנד יש 145 ימי גשם בשנה, והפיתוח החדש יסייע לשמש להציץ מבעד לעננים.

דיאלוגים מהגינה

Google Gnome ("גוגל נום"), הוא מוצר משלים למערכת גוגל הום, שבבסיסה רמקול חכם עם סייען קולי המחבר אתכם לרשת בקלות. הגמד של גוגל הוא רמקול לגינה, שמחבר את הגינה לרשת ולבית בצורה אלגנטית. האמת, זה יכול להיות מוצר אמיתי של גוגל וכנראה שנראה בעתיד הקרוב גם רמקולים חכמים כאלה לגינות פרטיות.

חיות רשת

חברת אמזון, שהבינה המלאכותית שלה "אלקסה" זוכה לאחרונה לפופולריות גוברת, הציגה בסוף השבוע את Petlexa - אלקסה לחיות מחמד. צפצופים, נהמות, נביחות, יללות וקריאות נוספות של חיות מתורגמות אוטומטית על ידי הרמקול החכם "החדש" כדי לסייע להם להזמין אוכל או ציוד חדש.

תנו לנו לישון על זה לילה

ספקית הסלולר האמריקנית T-Mobile השיקה ב-1 באפריל את הפיג'מה החכמה הוורודה, שאמורה להיות פריט הלבוש החכם המתקדם בעולם, המנטר את כל הפונקציות הגופניות בזמן אמת.

לאכול בחוץ

לכבוד 1 באפריל השנה, גוגל השיקה גרסה מיוחדת לאפליקציית המפות שלה, Google Maps, בה ניתן לשחק פקמן ברחובות העיר. אייקון המשחק הנוסטלגי הופיע באפליקציה כלחצן, שהפך את המפה לכהה ושחרר את רוחות הרפאים.

להתאמן עם כרומבוק

מתיחה נוספת של גוגל השנה הציגה ליין מוצרים חדש לכאורה למחשבי הכרומבוק שלהם. שניים מהמוצרים האלה הם פרודיה מושלמת על אקססוריז הקיימים כיום - מקל סלפי למחשב נייד ורצועת יד ללפטופ של החברה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לגיטימי בדיוק כמו מקל סלפי רגיל./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נראה די נוח, לא? טוב גם נגד מכוניות משפריצות בחורף./מערכת וואלה!, צילום מסך

הופרדו בלידתם

אחרי שפייסבוק השיקה את רכיב הסיפורים בשבוע שעבר, אפשר היה לחשוב שהחבר'ה בסנאפצ'ט יאבדו את חוש ההומור שלהם, אבל במקום הם השיקו בסוף השבוע פילטר שגורם לתמונות שלכם להיראות כאילו הן פורסמו באפליקציה המתחרה מבית פייסבוק, אינסטגרם.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עדיף שתתמקדו בפיתוח פיצ'רים חדשים, אבל כל הכבוד על חוש ההומור./מערכת וואלה!, צילום מסך

עכשיו בואו נראה אתכם - האם הסיפורים האלה הם מתיחות 1 באפריל או שהם קרו באמת?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully