וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נרדם ליד מטען האייפון וכמעט נהרג מהתחשמלות

אילן גלר

4.4.2017 / 10:14

שרשרת אותה ענד ווילי דיי האמריקני במהלך השינה החליקה מצווארו ונגעה בדיוק בחיבור שבין המטען לשקע החשמלי. החיבור היה מעט חשוף וזה הספיק כדי לשגר זרם של 110 וולט בגופו של דיי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היה עלול לשלם בחייו בגלל שימוש בכבל חשוף./מערכת וואלה!, צילום מסך

ווילי דיי האמריקני נרדם לפני כשבועיים ליד מטען האייפון שלו ולא האמין שזו תהיה טעות שכמעט תעלה לו בחייו. במהלך השינה, שרשרת אותה ענד החליקה מצווארו ונגעה בדיוק בחיבור שבין המטען לשקע החשמלי. החיבור היה מעט חשוף וזה הספיק כדי לשגר זרם של 110 וולט בגופו של ווילי, הסובל מכוויות בדרגה שנייה ושלישית ומאושפז בבית החולים.

השוק החשמלי העיף את ווילי מיד ממיטתו וגרם לו להתעלף. "כשהתעוררתי והבנתי מה קרה, מיד נעמדתי ואמרתי אוי אלוהים", סיפר לעיתונאים. לדבריו, ברחבי הבית התפזר עשן לבן שיצא מכבל המטען. בבית החולים נקבע כי הוא סובל מכוויות כמעט בכל גופו, כולל ידיו שכן בשניות הראשונות ניסה להסיר את השרשרת מצווארו, כנראה הדבר האחרון שכדאי לעשות במצב זה.

למרבה המזל, הרופאים אינם סבורים שנגרם נזק בלתי הפיך, אם כי הוא יאלץ להמשיך ולהסתובב בתחבושות למשך זמן מה. "הקפידו לטעון את הטלפון רחוק מכם", הוא ממליץ כעת. "הטעינו אותו למחרת אם אין לכם אפשרות אחרת. זה לא שווה את החיים שלכם". זו כמובן עצה פחות רלוונטית למי שמשתמש בציוד שלם ותקין. כבל הטעינה לא אמור להיות חשוף ובמצב כזה דיי היה אמור לוותר על הטעינה ולרכוש כבל חדש.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
?כשהתעוררתי והבנתי מה קרה, מיד נעמדתי ואמרתי אוי אלוהים?./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully