וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיאומי Mi 6 העוצמתי הושק בסין - החברה הודתה לישראל על הבמה

20.4.2017 / 8:19

מכשיר הדגל החדש של ענקית הסלולר הסינית מצויד במעבד סנאפדרגון 835, 6 גיגה זיכרון RAM, מערך צילום אחורי כפול עם זום אופטי כמו באייפון 7, וגם שקע האוזניות נעלם כמו באייפון. מחירו 360 דולרים בלבד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
6 גיגה זיכרון RAM ומעבד סנאפדרגון 835./מערכת וואלה!, צילום מסך

ענקית הסלולר הסינית, שיאומי, חשפה היום במסיבת עיתונאים שנערכה בסין את מכשיר הדגל החדש והמשוכלל של החברה - שיאומי Mi 6. הדגם הזול עם 64 גיגה לאחסון פנימי יעלה בסין כ-360 דולרים ואילו הדגם היקר עם 128 גיגה לאחסון יעלה כ-420 דולרים.

בסכום הזה תקבלו מפרט מרשים מאוד הכולל מעבד סנאפדרגון 835 העדכני ביותר של קוולקום (זה שתמצאו גם בגלקסי S8), זיכרון עבודה של 6 גיגה RAM ו-64 או 128 גיגה לאחסון. למכשיר מערך צילום כפול בגבו - מצלמת 12 מגה-פיקסל עם עדשה רחבה ומייצב תמונה אופטי בעל 4 צירים, ומצלמה שניה של 12 מגה-פיקסל לזום אופטי פי שניים. למעשה, הטכנולוגיה במצלמה של שיאומי זהה לטכנולוגיה הנמצאת באייפון 7. כלומר, כדי לבצע את הזום נעשה שימוש בשתי עדשות ואלגוריתם חכם. מקדימה יש מצלמת סלפי של 8 מגה פיקסל.

למכשיר מסך בגודל 5.15 אינץ' ברזולוציית Full HD, והוא מגיע עם מערכת ההפעלה העדכנית אנדרואיד 7.1.1. קורא טביעות אצבע הממוקם בכפתור הבית ובדומה לאייפון 7, לא תמצאו במכשיר את שקע האוזניות הסטנדרטי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיאומי הודתה לישראל על הבמה./מערכת וואלה!, צילום מסך

בנוסף מצויד ה-Mi 6 ברמקולים סטריאופוניים, וחיישן טביעות אצבע מתחת לזכוכית של המסך. הוא מוצע בצבעים שחור, לבן, כחול וכסוף ויהיה זמין למכירה בתאריך 28 באפריל. עדייין לא ידוע מתי הוא יגיע לישראל אבל לפי גורמים בחברת שיאומי, ישראל תהיה אחת המדינות הראשונות בה יושק המכשיר על ידי יבואן רשמי (המילטון).

בצעד חסר תקדים, הודתה שיאומי על הבמה לשותפים המרכזיים שלה בעולם, ובהם גם לישראל. מעבר לעובדה שמכשירי החברה פופולריים בארץ בקטגוריית הסמארטפונים הזולים, לשיאומי מרכז פיתוח בעיר רחובות, השומר לרוב על פרופיל נמוך.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מערך צילום אחורי כפול עם זום אופטי כפול 2, כמו באייפון 7./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully