וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג מכר פטנט לסנאפצ'ט - בסכום הגבוה ביותר עד היום

20.4.2017 / 21:12

את הפטנט, שנמכר בסכום של 7.7 מיליון דולרים, פיתחה Mobli עבור האפליקציה שלה, והוא הוגש ואושר לפני כשלוש שנים, לפני שסנאפצ'ט הכריזה על פתרון דומה. לפי תשקיף שהגישה Snap לבורסה, הפילטרים מבוססי המיקום מהווים את רוב הכנסות החברה

הדרכה סנאפצ'ט. צילום מסך
פילטרים מבוססי מיקום עומדים בבסיס המודל העסקי של סנאפצ'ט./צילום מסך

בתחילת חודש מרץ 2017 אפליקציית המסרים הפופולרית בקרב צעירים, סנאפצ'ט, זינקה ראש למים של הגדולים כשהחברה Snap הונפקה בבורסה בשווי של 24 מיליארד דולרים. היום נודע לוואלה! TECH כי החברה רוכשת מהיזם הסדרתי, משה חוגג, פטנט תמורת 7.7 מיליון דולרים. הפטנט קשור לפילטרים מבוססי מיקום (Geo-Filters) הזמינים רק באזורים מסוימים או באירועים מסוימים.

למיטב ידיעת עורכי הדין, קבוצת ארליך, שהובילו את העסקה, זה הפטנט הישראלי שנמכר בסכום הגבוה ביותר לפטנט בודד. במקום השני מכירת פטנט בסכום של 2.7 מיליון דולרים. הקבוצה ייצגה וליוותה את הליך קבלת הפטנט בארה"ב. הפטנט מבוסס על בקשה לפטנט שהוגשה ביולי 2011.

את הפטנט פיתחה מובלי עבור האפליקציה שלה, והוא הוגש ואושר לפני כשלוש שנים, לפני שסנאפצ'ט הכריזה על פתרון דומה. לפי תשקיף שהגישה החברה לבורסה טרם ההנפקה, הפילטרים מבוססי המיקום מהווים את רוב הכנסות החברה. תגובת חוגג ומובלי לא נמסרה.

חוגג הוא הבעלים והמנכ"ל של הרשת החברתית Mobli ויוזם האפליקציה YO, שזכתה לפופולריות רבה מאוד לזמן קצר מאוד לפני כשלוש שנים. שמו של חוגג נקשר גם לסמארטפון המאובטח של חברת SIRIN LABS שמוצע למכירה בסכום של 54 אלף שקלים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully