וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלקסי S8 הושק בישראל - כמה הוא יעלה אחרי הרפורמה במס?

25.4.2017 / 11:00

מראה סקסי, מפרט חזק, מצלמה מתקדמת ואמצעי הגנה ביומטריים שמאפשרים אפילו לפתוח את הסמארטפון עם טביעת עין. מכשיר הדגל שרבים ציפו לו מגיע היום רשמית לישראל אבל אל תצפו מהעוזרת הדיגיטלית לענות לכם בעברית

צלמים זמניים מורשים

(בסרטון: ההתרשמות הראשונה שלנו בהשקה בניו יורק בחודש שעבר)

בסוף חודש שעבר חשפה סמסונג את מכשיר הדגל החדש שלה, גלקסי S8, במסיבת עיתונאים בניו יורק, אחרי תקופה ארוכה של ציפייה מצד המשתמשים. היום מגיע הסמארטפון המתקדם רשמית לישראל וזוכה לתג מחיר מעודכן בזכות ביטול מס הקנייה, במסגרת הרפורמה של שר האוצר כחלון.

המכשיר יהיה זמין בישראל בצבעים "שחור חצות", "אפור סחלב" ו-"זהב מייפל"ומכירתו תחל בתאריך 3 במאי. מחירו המומלץ לצרכן של גלקסי S8 עומד על 3,299 שקלים וגלקסי S8 פלוס יימכר בסכום של 3,699 שקלים. המחיר המומלץ לצרכן אינו המחיר הסופי בכל הרשתות וצפויים פערים של כמה עשרות שקלים בין החנויות השונות.

גולת הכותרת של הסמארטפון, לדברי החברה, זה המסך המכסה כמעט את כל חזית המכשיר ומציג צבעים חיים בטכנולוגיה מתקדמת. חזית המכשיר נטולת כפתורים והעיצוב יוצר משטח חלק ורצוף. העיצוב הקומפקטי מאפשר הפעלה נוחה ביד אחת והמכשיר משוריין מקדימה ומאחורה בזכוכית גורילה 5 איכותית. לגלקסי S8 הרגיל מסך בגודל 5.8 אינץ' וסוללה בנפח של 3,000 מילאמפר-שעה, ולגלקסי S8 פלוס מסך בגודל 6.2 אינץ' וסוללה בנפח 3,500 מיליאמפר שעה. מעבר לכך שני הדגמים זהים לחלוטין.

בשבוע האחרון עלו טענות רבות של משתמשים בעולם כי המסך של מכשיר הדגל החדש מציג גוון אדום שמשבש את איכות הצפייה בתכנים. במסיבת העיתונאים הבהירו נציגי סמסונג כי המכשירים ישווקו בישראל עם תיקון תוכנה שמסדר את התקלה.

סמסונג גלקסי S8. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
מסך ענק עם שוליים דקיקים./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

לגלקסי S8 מצלמה אחורית של 12 מגה פיקסל, שאמורה לספק תוצאות מעולות גם בתאורה נמוכה עם עיבוד תמונה משופר. אם לסמוך על המצלמה בדגם הקודם, גלקסי S7, ועל הרשמים הראשוניים מחו"ל, כנראה שהמצלמה הזו באמת עושה עבודה טובה מאוד. המצלמה קדמית ברזולוציית 8 מגה פיקסל עם פוקוס אוטומטי חכם.

גלקסי S8 בגרסה לשוק האמריקני מצויד בערכת השבבים סנאפדרגון 835 המתקדמת ביותר של קוולקום אבל בשאר השווקים בעולם, כמו גם בישראל, המכשיר מגיע עם מעבד Exynos 8895 מתוצרת סמסונג. מדובר במעבדים המספקים ביצועים יחסית זהים, לדברי החברה. לדברי סמסונג, ערכות השבבים הביאו לשיפור בביצועים של 10 אחוזים לעומת גלקסי S7. לצד ערכת השבבים מצויד הגלקסי החדש ב-4 גיגה RAM זיכרון עבודה.

גלקסי S8 מאובטח באמצעות Samsung Knox, פלטפורמת אבטחה ברמה צבאית. בנוסף, הוא מציע מגוון רחב של טכנולוגיות ביומטריות לרבות סורק טביעות אצבע, סורק קשתית העין וזיהוי פנים כדי שהמשתמשים יוכלו לבחור באימות זהות ביומטרי המתאים להעדפותיהם. עם זאת, כבר הוכח כי ניתן לפרוץ את מנגנון זיהוי הפנים עם תמונה כך שעדיף בשלב הזה להישאר עם הטכנולוגיות המאובטחות והמוכרות.

סמסונג גלקסי S8. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
ההשקה המשמעותית הראשונה בישראל אחרי ביטול מס הקנייה./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

המכשיר עמיד בפני מים ואבק בתקן IP68 המחמיר, מה שאומר שתוכלו להיכנס איתו למקלחת ולצאת בזמן שיחה. הוא תומך בטכנולוגיית טעינה מהירה וטעינה אלחוטית.

יחד עם גלקסי S8 השיקה סמסונג גם את הבינה המלאכותית שלה למכשירים חכמים המכונה ביקסבי (Bixby). הממשק החכם נגיש מכפתור ייעודי בצד המכשיר והוא מאפשר לנווט בשירותים ובאפליקציות בקלות בעזרת פקודות קול, מגע וטקסט. הפונקציה הקולית של Bixby זמינה באפליקציות כמו המצלמה, אנשי הקשר, הגלריה, ההודעות וההגדרות. בהמשך מתכננת סמסונג להרחיב את היכולות ולשלב את ביקסבי באפליקציות נוספות של החברה ולאחר מכן גם של מפתחים חיצוניים. הבעיה היא שביקסבי זמינה כרגע רק בשפה האנגלית ולא ברור מתי היא תעבור גיור.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully