וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האופנוע המעופף של מייסד גוגל נחשף: "יהיה זמין לרכישה השנה"

אילן גלר

26.4.2017 / 9:42

שמו של הכלי המעופף הוא Flyer ("מעופף"), ומדובר למעשה במעין רחפן גדול המסוגל להמריא עם נוסע יחיד הרכוב עליו. הכלי מופעל באופן ידני לחלוטין, טווח הנסיעה שלו עומד על קילומטרים ספורים, וככל הנראה יאסר עליו לרחף מעל אזורים מיושבים בתקופה הקרובה

Kitty Hawk היא חברת טכנולוגיה אמריקנית שנותרה במשך שנים מתחת לרדאר, עד שאחד משני מייסדי גוגל, לארי פייג', החליט להשקיע מיליוני דולרים על מנת לסייע לה להגשים את חזון "המכונית המעופפת" שאותו הבטיחה. כעת מוכנה החברה להציג מוצר אמיתי ראשון, ובעוד שלא מדובר באיום של ממש על המכונית הפרטית המוכרת, לפחות מדובר באמצעי תחבורה ריאליסטי שצפוי להיות זמין לרכישה עוד השנה.

שמו של הכלי המעופף הוא Flyer ("מעופף"), ומדובר למעשה במעין רחפן גדול המסוגל להמריא עם נוסע יחיד הרכוב עליו. הכלי מופעל באופן ידני לחלוטין, טווח הנסיעה שלו עומד על קילומטרים ספורים, וככל הנראה יאסר עליו לרחף מעל אזורים מיושבים כך שטיסה מעל אגמים או שטחים פתוחים, כמו שמודגם בסרטון ההדגמה של החברה, יהיו שימושיו העיקריים; עם כי אפשר לחשוב על אינספור שימושים מתחומי החילוץ וההצלה ועד טיולים וספורט מוטורי.

לפי הדיווחים, לא יהיה צורך ברישיון טיס להפעלת הכלי וניתן כבר עתה להזמין מראש את Flyer בתשלום של מאה דולרים, וליהנות מהנחה של 2,000 דולרים נוספים כשהאופנוע המעופף יהיה מוכן. זו בהחלט התחלה צנועה, אם כי ב-Kitty Hawk ממהרים להצהיר כי מדובר רק במוצר הראשון מתוך רבים, וממשיכי דרכו של ה-Flyer יהיו הרבה יותר קרובים לקונספט שאתם מדמיינים כשאתם שומעים את הביטוי "מכונית מעופפת".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה בעצם רחפן גדול./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמסוגל לשאת רוכב אנושי./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully