וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירות הטלוויזיה הזול בישראל, smart, יושק הערב

27.4.2017 / 13:19

בשבוע שעבר הודיעה חברת הענן טריפל סי שהיא נכנסת לתחום שידורי הטלוויזיה על גבי תשתית האינטרנט, תחת מותג חדש smart, והערב תשיק החברה את תכני השירות החדש שלה. המחיר: 50 שקלים בחודש; ההיצע: קצת פחות אטרקטיבי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המחיר נמוך, אבל התוכן המוצע לא מדהים לחובבי הטלוויזיה המושבעים./מערכת וואלה!, צילום מסך

התחרות בשוק הטלוויזיה מתחממת: בשבוע שעבר הודיעה חברת הענן טריפל סי שהיא נכנסת לתחום שידורי הטלוויזיה על גבי תשתית האינטרנט, תחת מותג חדש smart, והערב תשיק החברה את תכני השירות החדש שלה. לפי הודעת החברה, השירות יאפשר לצפות בתכנים בכל מכשיר, בכל מקום ובכל זמן, כולל צפייה מהמחשב האישי.

"אנחנו מציעים לצרכנים הישראלים דרך חדשה לצרוך את שרותי הטלוויזיה שלהם ולקבל את כל ערוצי התוכן המרכזיים בעלות הזולה ביותר בישראל - 50 שקלים לחודש", אמר בשבוע שעבר רמי נחום, מנכ"ל ומייסד טריפל סי.

שירות smart מציע יותר מ-4,000 כותרי תוכן שונים ממגוון קטגוריות עם דגש על סרטים, סדרות ותוכן חינוכי לילדים. הסדרות כוללות סדרות ישראליות וסדרות רכש מחו"ל.

שירות smart יכלול מגוון של כ-20 ערוצים בשידור חי המורכבים מערוצים ישראלים וערוצים בינלאומיים. הערוצים הישראלים כוללים את ערוצי עידן+ על תשתית האינטרנט, בהם ערוץ 2, ערוץ 1 באיכות HD, ערוץ 10, ערוץ חינוכית, ערוץ 20, ערוץ 24 ועוד.

בערוצים הבינלאומיים אפשר למצוא ערוצים באיכות HD כמו ערוץ האופנה הבינלאומי FASHION ONE HD המשודר ב-120 מדינות בעולם, ערוץ המוסיקה TRACE URBAN HD המשדר ל-150 מדינות בעולם, ערוץ HAVOC המשדר ליותר מ-50 מיליון צופים בארה"ב עם תוכן ספורטיבי ומוזיקה אלטרנטיבית.

מוצעים ערוצי ספורט כמו MOTORVISION HD עם תוכן של ספורט מוטורי,HD NAUTICAL עם תוכן של ספורט ימי, ערוץ HD TRAVEL XP המציע מגוון של תכניות לייף סטייל וערוץ BOLLYWOOD HD שמוכר בישראל ומשדר מאות סרטים הודיים באיכות HD המתורגמים לעברית. בחבילה המוצעת אין ערוצי בספורט ממותגים.

לילדים מציע השירות שני ערוצים וספריה גדולה ב-VOD: ערוץ הבית SMART קטנטנים, עם הפקות כמו כספיון, קופיקו, סבא טוביה, מחסן השטוזים, גילי בא לבקר, הפיציקט של רינת ועוד; וערוץ DUCK TV המשודר ביותר מ-40 מדינות ומציע תוכן חינוכי המותאם לתינוקות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • smart
  • vod

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully