וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך זה עדיין לא קיים? עם הפיצ'ר החדש בווטסאפ לא תשכחו הודעות

3.5.2017 / 8:31

משתמשים שהתקינו את גרסת הבטא האחרונה של ווטסאפ למכשירי אנדרואיד מדווחים על פיצ'ר חדש לנעיצת אנשי קשר, כך שיופיעו בראש רשימת השיחות שלכם בכל זמן. בשלב הזה ניתן לנעוץ שלושה אנשי קשר בלבד, אבל זה כנראה מגבלה השמורה לתקופת הניסיון בלבד

ווטסאפ , פייסבוק. ShutterStock
עם כל כך הרבה משתמשים, עדיף לא לתת לשיחות החשובות להיעלם בתחתית הרשימה./ShutterStock

רוב החידושים אותם הציגה ווטסאפ במהלך השבועות האחרונים עסקו בניסיונם הבלתי פוסק של מפתחי האפליקציה הפופולרית להשיג את המתחרים, ולשלב תכונות שמשתמשי סנאפצ'ט, טלגרם ומסנג'ר של פייסבוק נהנים מהן כבר חודשים. כעת, סוף סוף, עושה רושם שהחברה בוחנת חידוש שעשוי לסייע רבות בניהול שיחות, ובעיקר למנוע משיחות חשובות להיעלם בתחתית הרשימה.

בניגוד לחידושים מהפכניים, המשנים את אופי השימוש באפליקציה - החידוש הזה מתבקש מאוד ופשוט מסייע לארגן את השיחות באופן נוח יותר. משתמשים שהתקינו את גרסת הבטא האחרונה של ווטסאפ למכשירי אנדרואיד מדווחים על פיצ'ר חדש לנעיצת אנשי קשר, כך שיופיעו בראש רשימת השיחות שלכם בכל זמן.

בשלב הזה ניתן לנעוץ שלושה אנשי קשר בלבד, אבל זה כנראה מגבלה השמורה לתקופת הניסיון בלבד. השימוש בתכונה פשוט למדי - לוחצים לחיצה ארוכה על השיחה אותה רוצים לקבע בראש הרשימה, והאפשרות לנעוץ אותה תופיע על המסך. כל עוד לא תבטלו את הבחירה, איש הקשר אותו נעצתם יישאר במקומו גם אם מישהו ישלח לכם הודעה אחריו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אייקון הנעץ מוודא שלא תשכחו את השיחות החשובות./מערכת וואלה!, צילום מסך

האפשרות הזו קיימת כיום בפייסבוק, עם פוסטים אותם ניתן לסמן בדגל צהוב ולהשאיר הראש הקיר האישי, אבל היא תסייע לחזור לאנשים גם אחרי שקראתם את ההודעה שלהם. כיום ניתן לסמן שיחה כלא נקראה אבל אם מתקבלות הודעות חדשות, השיחה המסומנת פשוט תידחף מטה, אל מחוץ למסך.

בינתיים, כאמור, מדובר מבחינת ווטסאפ בניסוי בלבד, אם כי סביר להניח שאת החידוש הזה נזכה לראות בגרסאות החדשות הקרובות של האפליקציה לאייפון ולאנדרואיד בשבועות הקרובים. הנסיינים מדווחים על חוויה חיובית, ונראה שיש צורך בפיצ'ר הזה כבר לא מעט זמן.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully