וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוטיוב דארק: מעכשיו אפשר להשחיר את כל האתר כדי להקל על העיניים

אילן גלר

4.5.2017 / 8:37

בנוסף, טוענים בגוגל כי העיצוב החדש פשוט, נקי ויפה יותר, ושם את התוכן המועדף במרכז. אם גולשים לאתר מהטלוויזיה הרבה יותר נעים לעבוד בממשק החדש: "הסרנו אלמנטים ויזואליים שעלולים להפריע בעין בעת הגלישה או הצפייה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אידיאלי למי שצופה באמצעות טלוויזיה חכמה./מערכת וואלה!, צילום מסך

יוטיוב, אחד מהאתרים הפופולריים ביותר ברשת, נראה פחות או יותר אותו הדבר כבר שנים ארוכות. הוא זוכה לשדרוגים קטנים מדי פעם אבל השבוע הוא זכה לעיצוב חדש אותו מוזמנים המשתמשים לנסות כבר עתה. מדובר למעשה ביישור קו עם שפת העיצוב שבה גוגל משתמשת בכל השירותים והאפליקציות אותן היא מפתחת, Material Design, כך שלאחר העדכון האתר אמור להיראות דומה יותר לאפליקציה הרשמית של יוטיוב למכשירי סמארטפון.

בנוסף, טוענים בגוגל כי העיצוב החדש פשוט, נקי ויפה יותר, ושם את התוכן המועדף במרכז. אם גולשים לאתר מהטלוויזיה הרבה יותר נעים לעבוד בממשק החדש. "הסרנו אלמנטים ויזואליים שעלולים להפריע בעין בעת הגלישה או הצפייה", מסבירים בגוגל. מאחורי הקלעים, צפוי האתר לעבור לפלטפורמת פיתוח חדשה לחלוטין בשם Polymer, המאפשרת שינויים מהירים יותר לכלל המשתמשים.

שינוי אחד כזה הוא "המצב האפל" (Dark Theme), אפשרות להשחיר את צבע הרקע של יוטיוב כך שתוכלו להתרכז בווידאו עצמו. ניתן להפעיל אותו באמצעות לחיצה על כפתור הפרופיל (תמונתכם במופיעה במצד ימין למעלה) ובחירה ב-Dark Theme. חשוב להדגיש כי בינתיים, כל החידושים הללו יופיעו רק למשתמשים שיבחרו לעבור לגרסה החדשה של האתר ובעתיד הקרוב תחליט גוגל שהיא מוכנה להציג את הגרסה הזו כברירת מחדל עבור כל הגולשים.

כדי לנסות את העיצוב החדש היכנסו ללינק הזה, ולחצו על הכפתור הכחול הגדול במרכז העמוד. הלחיצה תוביל אתכם ליוטיוב, ואם לא הבחנתם בשינויים זה כי הם עדינים מאוד. לחצו על אייקון הפרופיל שלכם ביוטיוב (התמונה שלכם בראש העמוד) ושם לחצו על "מצב חשוך". הסיטו את המתג והפעילו את המראה החדש. אם תרצו לשוב למראה הקודם, הסיטו חזרה את המתג.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסיטו את המתג כדי לקבוע את מראה האתר./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully