וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרח החדש בתגובות פייסבוק הוא זמני - ולא כולם יקבלו אותו

14.5.2017 / 8:34

אם התרגשתם לראות לייק חדש בצורת פרח סגול בפיד שלכם, אתם יכולים לצנן את ההתלהבות - מדובר במחוות תודה ליום האם (שכבר ראינו בשנה שעברה), ולא בטוח שכולם יוכלו להשתמש בו עד שייעלם

פייסבוק לייק פרח. צילום מסך
הוא ממש משדרג את הפיד, למה לא להשאיר אותו?/צילום מסך

בימים האחרונים הבחינו גולשי פייסבוק רבים בעולם, וגם בישראל, כי רגש חדש התווסף לחבורה המוכרת, שכוללת את הלייק המקורי ועוד חמישה אימוג'ים: לב, צוחק, נדהם, עצוב וכועס. הפרח הסגול (שמכונה Thankful, או "אסיר תודה", בעברית) הוא מחווה של הרשת החברתית ליום האם, שמצוין בעולם באופן מסורתי ביום ראשון השני בחודש מאי.

גולשים עם זיכרון ארוך יותר בוודאי זוכרים כי הפרח הזה הופיע בפייסבוק כבר בשנה שעברה, באותה התקופה. בניגוד לשנה שעברה, מי שנותן לייק בצורת פרח באפליקציה זוכה לאנימציה פרחונית המקיפה את הפוסט.

נראה שיום האם הוא עניין גדול בפייסבוק ומלבד הפרח החברה מאפשרת להביע הערכה גם באמצעות פילטר פרחוני בממשק הצילום, כרטיסי ברכה מעוצבים וגם באינסטגרם, שבבעלות פייסבוק, באמצעות סט חדש של סטיקרים.

בשנה שעברה הסבירה פייסבוק שהפרח הזה הוא גם בדיקה של לייקים זמניים, תלויי אירוע או חג, ולא ברור בדיוק מי זוכה להשתמש בו ומי לא. כרגע נראה שהפיצ'ר זמין בעיקר במדינות מערביות וחלק מהמשתמשים בישראל גם מסוגלים להשתמש בו.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully