וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט סגר את שלושת אתרי ה-kodi הגדולים בישראל

29.5.2017 / 10:50

הטענה של זיר"ה (זכויות יוצרים ברשת האינטרנט), היא ששלושת האתרים הללו מעודדים ומסייעים להפיץ תכנים המפרים זכויות יוצרים. מתוך חמישה אתרים שהוזכרו בתביעה, בית המשפט סגר את שלושת העיקריים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עולם של תכנים המפרים זכויות יוצרים. Kodi./מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר הגשת בקשה לצווי מניעה נגד חמשת אתרי ה-kodi הגדולים בישראל, הושג הסכם פשרה בין זיר"ה לבעלי האתרים הפיראטיים במסגרתו תופסק לחלוטין פעילות שלושת האתרים הגדולים, וכן פעילותם של הנתבעים תופסק בכל הנוגע לתכני Kodi. הפרת ההסכם תגרור קנס של 100,000 שקלים.

זיר"ה (זכויות יוצרים ברשת האינטרנט) היא חברה ישראלית בבעלות 11 גופי מדיה שהוקמה במטרה להיאבק בהפרת זכויות יוצרים כתוצאה מהורדות פיראטיות באינטרנט. התביעה הוגשה
בשבוע שעבר במסגרתה התבקש בית המשפט להוציא צווי מניעה כנגד מנהלי אתרים המפיצים תכנים פיראטיים ברשת.

על פי ההסכם, שהושג בין שני הצדדים ביום חמישי (25 במאי), הוחלט כי הנתבעים יסגרו את האתרים המפרים ששימשו להפצת תוכנת Kodi ובעיקר והרחבותיה הכוללות גישה לתוכן פיראטי רב. הנתבעים ישלמו עשרות אלפי שקלים כפיצוי ועוד מאה אלף שקלים אם יפרו את ההסכם, כאמור.

התביעה התייחסה גם לשידור סימולטני של שידורי טלוויזיה ללא קבלת אישור מהערוצים המסחריים עצמם. האתרים שנסגרו על פי הסכם הפשרה הם:
http://abeksis.com/
http://kodiwizardil.net/
http://kodi-senyor.co.il

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זאת ההודעה המתקבלת בעמוד הבית של שלושת האתרים./מערכת וואלה!, צילום מסך

אם מנסים לגלוש לאתרים האלה עכשיו מקבלים הודעה בעמוד הבית כי הם הוחשכו בשל הפרה של החוק. הטענה של זיר"ה היא שאתרים אלו מעודדים ומסייעים להפיץ עותקים המפרים זכויות יוצרים, לרבות בדרך של הפצת מכשירי הזרמה (STREAMINGA) לרשות הציבור, המותאמים באופן פרטני לצריכת תכנים מפרים זכות יוצרים.

"זה עוד ניצחון במאבק מול התוכן הפיראטי ברשת האינטרנט ובשמירה על היוצרים והתוכן הישראלי", מסרו מארגון זיר"ה. "כל יוצר ואיש מקצוע העובד בתעשייה יכול לראות בהחלטה זו כשומרת על פרנסתו, ומשמרת את מקום העבודה שלו ושל עשרות אלפי משפחות. זיר"ה תמשיך במאבק באתרים ובאנשים אשר מעודדים ומסייעים לצריכת תוכן מפר זכויות יוצרים".

Kodi היא תוכנת הזרמת מידע, הניתנת להתקנה בפלטפורמות שונות מטלוויזיות חכמות ומחשבים עד סטרימרים חכמים. היא חינמית וחוקית אבל היא מאפשרת להוריד הרחבות המציעות תכנים פיראטיים שמופצים באינטרנט בסטרימינג בניגוד לחוק.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully