וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנאפצ'ט משתדרגת: האפליקציה השיקה סוג חדש של Story

אילן גלר

30.5.2017 / 7:22

"סטורי מותאם" מאפשר יצירת סיפור משותף, שכמה משתתפים יכולים לתרום לו תמונות וסרטונים משלהם. הסיפור נמחק לבסוף לאחר שאיש לא מעדכן אותו במשך 24 שעות. מעניין כמה זמן ייקח לפייסבוק להעתיק גם את זה

צילום מסך

פיצ'ר הסיפורים (Stories) של סנאפצ'ט היה הפיצ'ר הייחודי העיקרי של האפליקציה הפופולרית, שהפך אותה לאהודה בעיקר בקרב צעירים. בשנה האחרונה הועתק הפיצ'ר לכל הפלטפורמות של פייסבוק: ווטסאפ, אינסטגרם והמסנג'ר של פייסבוק.

ההצלחה האדירה של הסיפורים באינסטגרם אילצה את חברת סנאפ להגיב, אך החברה שלאחרונה מנייתה צנחה בצורה מדאיגה, התעכבה עם תשובתה. כעת מציגה סנאפצ'ט גרסה משודרגת בשם Custom Story, המאפשרת למעשה יצירת סיפור משותף: כזה שכמה משתתפים יכולים לתרום לו תמונות וסרטונים משלהם.

סטוריז חדשים בסנאפצ'ט. צילום מסך
יש לזה פוטנציאל להפוך ללהיט./צילום מסך

תהליך היצירה דומה מאוד לזה של סיפור רגיל: נכנסים למסך הסיפורים ולוחצים על האפשרות "יצירת סיפור" (Create Story). כאן אפשר לבחור מי עוד רשאי להשתתף ביצירת הסיפור חוץ מכם. ניתן לבחור חברים מסוימים, לאפשר גם לחברים של חברים להצטרף, או לסמן אזור גיאוגרפי שכל משתמש הנמצא בו רשאי לצרף תוכן.

מרגע זה, עולה הסיפור לאוויר וכל אחד מהמשתתפים מוזמן לעדכן אותו בצילומים חדשים. הסיפור נמחק לבסוף לאחר שאיש לא מעדכן אותו במשך 24 שעות. זו דרך מצוינת לחלוק חוויות מטיולים, להעביר יום לימודים ארוך או סתם לנהל צ'אט קבוצתי דרך תמונות וסרטונים בלבד. מעניין כמה זמן יחלוף הפעם בטרם נראה את הפיצ'ר הזה מועתק על ידי פייסבוק.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בוחרים מי בקבוצה ומתחילים לשתף./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • סנאפצ'ט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully