וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש: המטען השטוח של קאדו הישראלית - בגודל של כרטיס אשראי

22.6.2017 / 11:50

המטען הדקיק של KADO מהיר יותר ממטען סטנדרטי של סמארטפון והוא מתקפל לעובי של 5 מילימטרים בלבד. ניתן לטעון איתו סמארטפונים, טאבלטים, אוזניות, מצלמות וכל מכשיר קטן עד 10 וואט

יח"צ - חד פעמי

חברת KADO הישראלית, המתמחה בפיתוח מטענים ניידים, הודיעה אמש על השקת קמפיין גיוס המונים באתר קיקסטרטר. המטען של KADO מושלם למשתמשים שרוצים לטעון את הסמארטפון שלהם במהלך היום, אבל לא רוצים לסחוב איתם מטען לכל מקום. המטען מציע טכנולוגיית טעינה דקה במיוחד ומתאים לכל גאדג'ט נייד העושה שימוש בחיבורי Lightning , מיקרו USB ו-USB-C. מטען ה-KADO Wallet זמין להזמנה מוקדמת בקיקסטרטר, החל מ-35 דולרים.

KADO Wallet מהיר יותר ממטען רגיל, מתקפל, והוא מגיע עם כבל מתקפל באורך 83 סנטימטרים. כשהמטען מקופל הוא בעובי של 5 מילימטרים בלבד ונכנס בקלות לכיס או לארנק. ניתן גם להצמיד אותו לגב המכשיר ולשלוף אותו בקלות בכל מקום.

ניתן לטעון איתו סמארטפונים (אנדרואיד ואייפון), טאבלטים, אוזניות, מצלמות וכל מכשיר קטן עד 10 וואט. הוא דק פי שלושה ממטען סמארטפון ממוצע, מצויד במחבר טעינה אמריקני או אירופי ומוצע בשלושה צבעים: לבן, שחר או Rose Gold.

"המטען קומפקטי ויכול להיכנס למקומות צרים ולהטעין את המוצרים במהירות", אומר דניאל עסיס, מייסד משותף ומנכ"ל משותף. "אנחנו רוצים לחסל את המאבקים שכל אחד נתקל בהם כשהוא רוצה לטעון את המכשירים שלו".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נכנס לכל ארנק./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מהיר יותר ממטען סטנדרטי./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • מטען
  • KADO

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully