וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשר להירגע: הצייר של ווינדוס לא מת - רק השתדרג

27.7.2017 / 10:19

אחרי שהודיעה שתסיר את תוכנת הצייר, מיקרוסופט חוזרת בה בעקבות הלחץ מהמשתמשים ותוכנת הצייר המיתולוגית תהיה זמינה גם בעדכון הקרוב של הווינדוס.

בימים האחרונים הרשת געשה על כוונת מיקרוסופט להוריד את תוכנת הצייר בעדכון הבא של הווינדוס 10. תוכנת הצייר קיימת כבר 32 שנים, מ-1985 והייתה בכל גרסה של מערכת ההפעלה ווינדוס. המשתמשים ברשת לקחו את הודעת מיקרוסופט מעט קשה ואפילו אחד מהם כתב "ברגע שהתוכנה מתה - אני אמות ביחד איתה". העדכון הבא של הווינדוס 10 צפוי להגיע אל המשתמשים כבר בסתיו הקרוב ואותו עדכון כאמור, צפוי להסיר את תוכנת הצייר המיתולוגית. תוכנת הצייר מאפשרת פעולות די בסיסיות כמו לחתוך תמונה, להשתמש במגוון מברשות ועוד. למרות הפשטות שלה, אומנים רבים הצליחו לייצר עמה ציורים שלא מביישים את תוכנות העריכה המתקדמות.

מיקרוסופט לא הייתה ערוכה למבול הודעות האבל שהציפו את האינטרנט והיא החליטה להקשיב ללקוחות שלה, אז לפני שגם אתם ממשיכים להתאבל על לכתה העתידי של הצייר, יש לנו חדשות בשבילכם. תוכנת הצייר תשודרג לטובת תוכנה חדשה יותר ובעלת ממשק עדכני ואפילו תמיכה בתלת ממד. אולם התוכנה החדשה לא תגיע עם הממשק המוכר שהייתם רגילים אליו, אבל היא תאפשר להפוך אובייקטים דו – ממדים לתלת ממדים, לסרוק לתוכנה אובייקטים תלת ממדים, ליצור סרטוני וידאו בשילוב תמונות ועוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מיקרוסופט מקשיבה למשתמשים./מערכת וואלה, צילום מסך

"אנחנו רוצים להעמיד דברים על דיוקם", אמר בכיר במיקרוסופט, "תוכנת הצייר לא תיעלם – היא בסך הכל תשודרג ותהיה תחת שם אחר Paint 3D". תוכנת הצייר הישנה תוסר מהמחשבים ביחד עם העדכון, אבל אם אתם ממש תתעקשו ותרצו בכל זאת להשתמש בה, תוכלו להוריד אותה בחינם מחנות האפליקציות של מיקרוסופט, אך חשוב שתדעו שלמרות זאת, תוכנת הצייר תפסיק לקבל עדכונים ממיקרוסופט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully