וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרכיבים במרץ: הצצה נדירה לפס הייצור של אייפון 8

16.8.2017 / 8:17

שני סרטוני וידאו דלפו מפס היצור במפעל פוקסקון שבסין. האותנטיות שלהם לא ודאית אבל הם משכנעים מאוד, ומציגים עולם קצת פחות נוצץ מהאירועים של אפל

צילום מסך

(בסרטון - תיעוד שדלף לאחרונה לכאורה מפס הייצור של אייפון 8)

חרושת השמועות המקדימה, באופן מסורתי, השקה של אייפון חדש מתמקדת לרוב במראה המכשיר, המפרט שלו, הפיצ'רים החדשים, סוג הרכיבים וכל מה שאפשר לגלות על המוצר הסופי, אבל לעתים נדירות מקבלים הצצה גם לאופן הרכבת המכשיר הנחשק, בפס-ייצור ארוך שנראה מעט פחות נוצץ מהאירועים של אפל.

שני סרטוני וידאו שדלפו מפס היצור במפעל פוקסקון שבסין, בו מיוצרים האייפונים ומכשירי דגל של יצרניות אחרות, מציגים את הכמות הרבה של המכשירים שרצים על המסוע בכל רגע נתון. לפי הדיווחים, הייצור של אייפון 8 מתקדם במרץ לקראת ההשקה בחודש הבא.

ומעבר להצצה למפעל עצמו, ולאנשים שמרכיבים את האייפונים, הסרטונים גם מחזקים את הפרטים שנחשפו לגבי עיצוב וממדי מכשיר הדגל הבא של אפל. לא ניתן לאשר כמובן האם אכן מדובר באייפון הבא והאם צמד הסרטונים שהועלו לרשת החברתית הסינית Weibo אותנטיים או אולי עברו עריכה מסוימת, אבל על פניו מדובר בסרטונים מאוד משכנעים.

בהתאם לדיווחים האחרונים, צפוי האייפון הבא לכלול מסך OLED בגודל 5.5 אינץ' בתצוגה מקצה לקצה (שוליים דקיקים), סורק תווי פנים וייתכן שגם חיישן טביעת אצבי מוטמע במסך. כמו כן, כך גם נראה על פי תמונות קודמות, צפויה אפל לשלב בגב המכשיר מערך צילום כפול אנכי, בניגוד למערך האופקי שיש באייפון 7 פלוס.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully