וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווטסאפ תאפשר העברת כסף בין המשתמשים ישירות מהאפליקציה

18.8.2017 / 8:48

העברת הכספים תתאפשר בכמה לחיצות בין משתמשים בתוך האפליקציה עצמה, בדומה לשירות הקיים באפליקציית המסנג'ר של פייסבוק

ווטסאפ , פייסבוק. ShutterStock
חשוב להדגיש כי ככל הנראה לא נראה את השירות בישראל בקרוב, בדומה לעיכוב הארוך שאנו חווים עם שירותי תשלום אחרים כמו של גוגל, אפל וסמסונג./ShutterStock

בחצי השנה האחרונה השיקה אפליקציית המסרים הפופולרית, ווטסאפ, לא מעט חידושים שמשדרגים את השירות והחלה לבחון בגרסת הבטא עוד חידושים רבים נוספים שאנחנו צפויים לראות בזמן הקרוב. אחד מהחידושים הללו הוא שירות שצובר פופולריות בפלטפורמות אחרות - תשלום מקוון ישירות מהאפליקציה.

לווטסאפ מיליארד משתמשים פעילים ברחבי העולם, ולפי הדיווחים מגרסת הבטא, בקרוב תתמוך האפליקציה בהעברת כספים בין משתמשים בתוך האפליקציה עצמה, בדומה לשירות הקיים באפליקציית המסנג'ר של פייסבוק ובאפליקציית ההודעות של אפל, iMessage, שיושק עם תחילתה של מערכת ההפעלה iOS 11 בספטמבר הקרוב.

לא ברור עדיין בדיוק איך יעבוד השירות החדש, אולם כפי הנראה התשלומים יבוצעו באמצעות במנגנון אבטחה UPI וייראה דומה לשליחת קובץ בין משתמשים. בשלב הראשוני יידרש מהמשתמש לקשר את האפליקציה לחשבון הבנק ולאחר מכן כל הפעולות יבוצעו בצורה אוטומטית וגם מאובטחת.

חשוב להדגיש כי ככל הנראה לא נראה את השירות בישראל בקרוב, בדומה לעיכוב הארוך שאנו חווים עם שירותי תשלום אחרים כמו של גוגל, אפל וסמסונג. בשלב הראשוני צפוי שירות התשלומים של ווטסאפ להיות פעיל בהודו, שם הממשלה מעודדת תשלום באמצעים מקוונים, ובהתאם לתוצאות הניסוי יוחלט האם להתרחב גם לשאר העולם.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסך הכניסה לפיצ'ר החדש, כפי שהוא נראה בגרסת הבטא של ווטסאפ./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully