וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע אחרי ההשקה: אלו הסמארטפונים שיקבלו עדכון לאנדרואיד 8

30.8.2017 / 9:51

בניגוד למשתמשי אפל, שזוכים לעדכון מיד עם השקת גרסה חדשה של מערכת ההפעלה, משתמשי אנדרואיד תלויים ביצרנית המכשיר שלהם וזמן ההמתנה לרוב עומד על כמה חודשים או יותר

יח"צ - חד פעמי

אנדרואיד 8 אוריאו, הגרסה הבאה של מערכת ההפעלה הפופולרית ביותר בעולם למכשירים ניידים מבית גוגל, הושקה באופן רשמי בשבוע שעבר. בדומה לעדכון הקודם, אנדרואיד 7 נוגט, גם הפעם לא מדובר בגרסה המביאה עמה מהפכות מרעישות, אלא עדכון שנעשה ברובו מאחורי הקלעים ואמור להפוך את חוויית השימוש במכשירי אנדרואיד ליציבה וטובה יותר.

באופן טבעי, המכשירים הראשונים שיקבלו בוודאות את הגרסה העדכנית הם מכשיריה הבלעדיים של גוגל, כלומר מכשירי פיקסל ונקסוס, חלקם כבר החלו לקבל את העדכון מיד לאחר ההשקה. גוגל גם הבטיחה לעדכן את מכשירי נקסוס 6X ונקסוס 5P. עם זאת, יש לזכור כי ייתכן ומדובר בעדכון האחרון למכשירי הנקסוס, שכן גוגל הבטיחה לתמוך במכשיריה במשך שנתיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
המכשירים מבית גוגל - פיקסל ונקסוס - כמובן הראשונים לקבל./מערכת וואלה, צילום מסך

אצל היצרנית הדרום קוריאנית, סמסונג, המצב מעט שונה. מכיוון שמדובר בכמות גדולה של מכשירים , הניסיון מראה שייקח לא מעט זמן עד שאנדרואיד 8 תותאם לכולם אבל המכשירים הראשונים שיקבלו את הגרסה החדשה הם מכשירי הדגל, גלקסי S8 וגלקסי S8 פלוס, וגם גלקסי נוט 8 שהושק לאחרונה. מיד אחריהם יעודכנו מכשירי הדגל של שנה שעברה, גלקסי 7 וגלקסי 7 אדג'. זמן לא רב לאחר מכן, יעודכנו סדרת הA-וה-J שהושקו השנה.

גם LG צפויה לעדכן את מכשירי הדגל תוך כמה חודשים. לדברי החברה, מלבד מכשיר הדגל, LG G6, גם מכשיר הדגל של שנה שעברה, G5, יזכה לעדכון וגם LG V20 וצמד מכשירי הביניים החדשים מסדרת Q שהושקו בארץ בשבוע שעבר.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
G6  מול S8. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
LG G6 וסמסונג גלקסי S8 צפויים לקבל עדכון./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

לדברי היצרנית הטאיוונית, HTC, היא תתחיל לעדכן את מכשיריה ברבעון האחרון של 2017, כלומר בזמן הקרוב. מלבד מכשיר הדגל שלה, HTC U11, צפויים לקבל את העדכון גם מכשיר הדגל של שנה שעברה, HTC 10, וגם מכשירי U Ultra.

מרבית היצרניות הסיניות הודיעו כי יפיצו את העדכון ללקוחותיהם בהקדם האפשרי (שזה אומר בין כמה חודשים לחצי שנה). הראשונה לעשות זאת הייתה וואן פלוס, כשכבר הודיעה כי מכשיר הדגל, וואן פלוס 5, יעודכן בזמן הקרוב, ולאחר מכן מכשירי וואן פלוס 3 ו-וואן פלוס 3T.

למרות שמרבית מכשיריה של מוטורולה מבוססים על הממשק הנקי של גוגל, ייקח לא מעט זמן עד שיעודכנו כל מכשירי החברה. המכשירים הראשונים שיזכו לעדכון הם מכשירי מוטו Z על שלל הגרסאות ומכשירי מוטו G5 ו-G5 פלוס. שיואמי, ענקית הסלולר הסינית שזוכה לפופולריות רבה בישראל, הבטיחה כי תעדכן את סדרת הדגל Mi על שלל דגמיה ואת מכשיר נוט 5A. גם נוקיה הבטיחה כי תעדכן את נוקיה 8, 6, 5 ו-3 לגרסת האנדרואיד החדשה.

אסוס, יצרנית מכשירי הזנפון שלא זכו לפופלריות רבה בארץ, הבטיחה כי תעשה את מרב המאמצים לשחרר את עדכון הגרסה מוקדם ככל האפשר. עוד הבטיחה החברה כי זנפון 3 ו-4 יקבלו את הגרסה החדשה יחד עם מכשירי זנפון פרו וזנפון גו.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אנדרואיד 8 אוריאו - שיפורים בעיקר מאחורי הקלעים./מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully