וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל בודקת תקלה הגורמת לאייפון 8 פלוס להתפרק לבד בטעינה

2.10.2017 / 0:30

עד עתה דווח על שני מקרים בלבד של תופעת ההתנפחות, לאחר טעינה באמצעות כבל מקורי של אפל, אך החברה כבר הודיעה כי היא בודקת את המקרה ותחזור עם ממצאים בימים הקרובים

האם אנחנו עומדים בפתחה של פרשה חדשה שתפגע במוניטין של אפל? לצד הדיווחים שמערכת ההפעלה החדשה iOS 11 גורמת לבאגים ותקלות בדגמים שונים אחרי העדכון, עולה טענה על תקלת ייצור חמורה הגורמת לסוללת אייפון 8 פלוס להתנפח ולפתוח את המכשיר.

עד עתה דווח על שני מקרים בלבד של תופעת ההתנפחות, אך אפל החליטה לא לקחת סיכון ולבדוק את המקרה; היא תחזור עם ממצאים בימים הקרובים. שני המקרים התרחשו במזרח הרחוק. במקרה הראשון, בסין, דווח כי הסוללה החלה להתנפח תוך כדי טעינה עם כבל מקורי של החברה שהגיע עם המכשיר. "לא ממש הבנתי מה קרה", סיפר המשתמש. עוד הוא תיאר כי בגלל שהסוללה התנפחה לממדים עצומים, גוף המכשיר כמעט התנתק מהמסך לגמרי.

המכנה המשותף לשתי התקלות כרגע הוא שמקורן במדינות במזרח הרחוק, ושני המשתמשים השתמשו בכבל מקורי שסופק על ידי אפל עצמה באריזת המכשיר. כמו כן, לא ידוע על מקרים נוספים וההערכה היא כי זו תקלה נקודתית בשנאי המתחבר לשקע בקיר הוא הגורם לבעיות.

עם זאת, כאמור, אפל לא לוקחת סיכונים ובודקת את העניין. כזכור, אייפון 6 סבל מתקלת ייצור שזכתה לכינוי "בנדגייט"; משתמשים רבים התלוננו אז שהמכשיר מתקפל בכיס ואפל התעקשה בתחילה כי מדובר בתקלות במכשירים בודדים ולא בתקלת ייצור המונית. נקווה שהפעם נתבדה ואכן נגלה כי מדובר בפגם בשני מכשירים בלבד.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully