וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל השיקה שני סמארטפונים חדשים, מחשב, רמקולים חכמים ועוד

5.10.2017 / 0:09

ענקית הטכנולוגיה מעמק הסיליקון חשפה באירוע השקה גדול את הסמארטפונים החדשים: פיקסל 2 ופיקסל 2 XL, את הכרומבוק היוקרתי הראשון של החברה, שני רמקולים חכמים חדשים, אוזניות ומצלמה עם בינה מלאכותית

ענקית האינטרנט גוגל קיימה הערב אירוע השקה גדול והכריזה על שורה של מוצרים חדשים. במרכז ההכרזה הושקו שני מכשירי הדגל - פיקסל 2 ופיקסל 2 XL - שניהם סמארטפונים מתקדמים המצוידים בערכת השבבים סנאפדרגון 835 של קוולקום, לצד 4 גיגה זיכרון RAM; זה שילוב מוכר בעולם האנדרואיד שמבטיח כוח עיבוד מספק לכל משימה.

לשתי הגרסאות אותה מצלמת 12.2 מגה פיקסל, שלפי אתר מעבדות DxoMark (שהספיק כבר לבדוק אותה) היא המצלמה הטובה ביותר שניתן להשיג כיום בסמארטפון. המצלמה הקדמית של 8 מגה פיקסל כנראה לא תאכזב אתכם גם.

בתחום אחד גוגל נותרת מאחורי אפל, וגם הפעם צמד המכשירים לא כוללים תמיכה בטעינה אלחוטית. כמו כן, בדומה לדור הקודם, הם מגיעים גם ללא כניסת אוזניות סטנדרטית. ההבדל בין המכשירים הוא במסך; לשניהם פאנל מסוג OLED אך לפיקסל 2 XL מסך בגודל 6 אינץ' (גדול בחצי אינץ' מהדור הקודם ) ולפיקסל 2 מסך בגודל 5 אינץ'. כדי לתמוך במסך גדול יותר, ל-XL סוללה בנפח 3,520 מיליאמפר-שעה ולפיקסל 2 סוללה בנפל 2,700 מיליאמפר-שעה.

גוגל פיקסל 2 מגיע בצבעים בעלי שם מקורי: "סוג של כחול", "רק שחור" ו-"לבן בבירור". שני הסמארטפונים זמינים לרכישה מוקדמת כבר היום ויגיעו בחנויות החל מתאריך 19 באוקטובר. פיקסל 2 בנפח 64 גיגה יעלה 649 דולרים, ובנפח 128 גיגה מחירו 759 דולרים. פיקסל 2 XL בנפח 64 גיגה יעלה 849 דולרים ועם 128 גיגה לאחסון פנימי מחירו 949 דולרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גוגל פיקסל 2 XL וגוגל פיקסל 2 - ההבדל היחיד הוא בגודל המסך./מערכת וואלה!, צילום מסך

אוזניות אלחוטיות

במהלך האירוע השיקה גוגל לראשונה אוזניות אלחוטיות אמיתיות, בדומה ל-Airpods של אפל, העונות לשם Pixel Buds. האוזניות תומכות במחוות באמצעות הידיים, כולל זיהוי של החלקת האצבע או נגיעה כדי להעביר שיר, מענה לשיחה או שליטה בעוצמת השמע. פיצ'ר מסקרן נוסף הוא נגיעה על האוזניה הימנית, שתפעיל את העוזרת הווירטואלית של גוגל ותאפשר למעשה ביצוע פעולות במחוות קוליות בלבד.

בדומה לסמארטפונים שהושקו, האוזניות מגיעות בשלושה צבעים, שחור, לבן וכחול. מחירן 159 דולרים וכבר עכשיו נרשמו עומסים בהזמנות. לפי האתר של גוגל, זמן המשלוח כעת עומד על 6-7 שבועות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העוזרת הווירטואלית של גוגל גם באוזניות. פיקסל Buds./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המחיר - 159 דולרים, ונראה שיש ביקוש רב. פיקסל Buds./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התשובה של גוגל ל-Airpods של אפל. פיקסל Buds./מערכת וואלה!, צילום מסך

מצלמה מבוססת בינה מלאכותית

עוד חשפה גוגל את Google clips, מצלמה מבוססת בינה מלאכותית, שנועדה ללכוד רגעים אינטימיים, ובעיקר רגעים שקשה לתעד. קהל היעד העיקרי של המצלמה הזאת הוא כמובן הורים שרוצים לתעד את הילדים ברגעים חשובים, וגם בכל שאר הרגעים. כדי להימנע מבעיות משפטיות, המצלמה תצלם וידאו ללא סאונד. המצלמה מגיעה בשני צבעים עם סוללה המספיקה לשלוש שעות של עבודה רציפה. יש לה חיישן 12 מגה פיקסל המסוגל לצלם 15 תמונות בשנייה בזווית של 130 מעלות ונפח אחסון פנימי של 8 גיגה. מחירה של Clips הוא 249 דולרים, ובמבט ראשון היא נראית בעיקר כמו מוצר גימיק שאמור להפוך לטרנדי, יותר מאמצעי יעיל לתעד רגעים שקשה לצפות אותם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חיישן 12 מגה פיקסל המסוגל לצלם 15 תמונות בשנייה בזווית של 130 מעלות ונפח אחסון פנימי של 8 גיגה. גוגל קליפס./מערכת וואלה!, צילום מסך

רמקולים חכמים

בתחום הביתי הכריזה גוגל על שני רמקולים חדשים: Google Home Mini ו-Home Max. הום מיני הוא רמקול חמוד שיתחרה ישירות באקו דוט של אמזון. הרמקול החדש מבוסס על העוזרת הדיגיטלית של גוגל ומהווה מעין גרסה מוקטנת של הרמקול הבכיר, Home. באמצעותו ניתן יהיה לשלוט באביזרים חכמים, להאזין לחדשות ולפודקאסטים ועוד. הום מיני מגיע בשלושה צבעים: גיר, פחם ואלמוגים. מדובר ברמקול זעיר המכוסה בבד וקוטרו עומד על ארבעה סנטימטרים בלבד. Home Mini יעלה 49 דולרים ויהיה זמין לרכישה החל מתאריך 19 באוקטובר.

עבור חובבי הסאונד, גוגל השיקה את Home Max שיתחרה ב-HomePod ומגיע עם שני רמקולים בגודל 4.5 אינץ'. גם הוא מצופה בבד ומצויד במיקרופונים ארוכי טווח הקולטים את פקודות המשתמשים גם שמתנגנת מוזיקה ברקע. בדיוק כמו ה-HomePod, גם המקס מזהה את החדר בו הוא מונח ויודע להתאים ולכוון את הצלילים לפי מיקום הקירות וגודל החדר. גוגל תציעה אותו במחיר של 399 דולרים ומי שירכוש אותו יהנה משנה שלמה של יוטיוב Red בחינם.

מחשב נייד

PixelBook הוא הכרומבוק היוקרתי הראשון של גוגל והוא מגיע עם תג מחיר שמתחיל ב-999 דולרים ומגיע עד ל-1,649 דולרים. לדגם החדש מסך מגע בגודל 12.3 אינץ' ביחס 3:2 ושוליים מכובדים, מעבד Core i5 של אינטל מהדור השביעי, 8 גיגה זיכרון RAM ו-128 גיגה לאחסון עם שתי כניסות USB מסוג Type C. המסך מגיע עם תמיכה בעט שעלותו 99 דולרים. המחשב מגיע בתצורת 2 ב-1 כך שניתן לפרק את המקלדת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכרומבוק היוקרתי הראשון של גוגל. PixelBook./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully