וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפתחה המכירה המוקדמת של אייפון X; כל מה שצריך לדעת כדי להשיג אחד

שי מזרחי

27.10.2017 / 9:52

לפי הדיווחים, המלאי של אייפון העשור יהיה מצומצם במיוחד לעומת הביקוש. המכשיר יגיע לחנויות ביום שישי הבא, אך מהבוקר ניתן להזמין את המכשיר באתר אפל. אייפון X עם 64 גיגה עולה 999 דולרים, ו-256 גיגה עולה 1,149 דולרים

צילום מסך

(בסרטון: משדר השקת אייפון X)

יותר מחודש לאחר שהוצג לעולם לראשונה, אייפון X (אייפון עשר) מוצע כעת למכירה מוקדמת באתר של אפל. המכירה המוקדמת החלה בשעה 10:00 שעון ישראל וכמו בהשקות קודמות, גם היום צפויה התנפלות על האתר של מעריצי אפל מסביב לעולם. השנה, לפי דיווחים רבים מרחבי העולם, קצב ייצור אייפון העשור איטי מהצפוי ובעת ההשקה הרשמית בחנויות, בשישי הבא, יהיו זמינים רק שלושה מיליוני אייפונים.

כמות מצומצמת צפויה להגיע למזמינים הראשונים ביום ההשקה, 3 בנובמבר, ומכשירים נוספים יסופקו במהלך החודשים נובמבר-דצמבר, וחלק עשויים להמתין עד ינואר. מי שרוצה לקבל מכשיר בסבב הראשון צריך להיות מהיר ולקוות לקצת מזל. המכירה באתר אפל נפתחה בשעה 10:01 (שעון ישראל), והמשלוח יגיע לכתובת בארה"ב עם שליח כך שתצטרכו להזין כתובת מקומית. יש חברות ישראליות שגובות עמלה על קבלת המוצר ושליחתו לארץ, אבל זה אפשרי בקלות.

אחרי שתזינו באתר את ההעדפות שלכם לצבע ונפח אחסון, בשלב התשלום תתבקשו לבחור בין התחברות עם חשבון ה-Apple ID שלכם או תשלום כאורח (אם יש לכם אנדרואיד). אם לא עשיתם את זה כבר, מומלץ להזין בחשבון אפל ID שלכם מראש את מספר האשראי וכתובת למשלוח על מנת לחסוך בזמן.

אייפון X. AP
לפי הדיווחים המלאי שיהיה זמין מאוד מצומצם. אייפון X./AP

שימו לב, שכאתם אתם בוחרים בדגם האייפון, נפח, צבע וכו' תופיע לכם הזמינות שלו. במידה ובחרתם צבע כסוף בנפח 256 גיגה והופיע שהוא יהיה זמין למשלוח בעוד 9-10 שבועות, תוכלו לבחור צבע אחר או נפח אחר על מנת לנסות לקבל זמינות טובה יותר. סביר להניח שדגמי ה-256 גיגה יגמרו מהר מאוד.

יש לציין כי אפל עלולה לבטל הזמנות במידה ונקלטת יותר מהזמנה אחת עם אותו כרטיס אשראי, אותה כתובת IP של המחשב, אותה כתובת ועוד - כלומר, החברה לא מעוניינת למכור לספקים מקומיים שמוכרים אחר כך את המכשירים בייבוא מקביל וכבר היו מקרים שההזמנה באתר הייתה מוגבלת למכשיר אחד. אם תזמינו בשתי הזמנות נפרדות לאותה הכתובת, עלולים לפסול לכם את ההזמנה, אם אפל תחליט להחיל הגבלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שימו לב שאתם מזמינים מכשיר SIM Free, שלא תתקעו עם משקולת נייר בשווי 999 דולרים./מערכת וואלה!, צילום מסך

המכירה באתר אפל מיועדת לקהל אמריקני; כדי שהאייפון שתזמינו יעבוד גם בישראל יש לבחור בספקית טי מובייל (T-Mobile), כלומר מכשיר SIM Free. לאחר מכן בחרו ב-Pay in full ולא בתשלום חודשי. מחירו של אייפון X עם 64 גיגה לאחסון הוא 999 דולרים, והדגם עם 256 גיגה לאחסון עולה 1,149 דולרים.

לחנויות בעולם יגיע אייפון X רק בשבוע הבא, יום שישי 3 בנובמבר. המדינות הראשונות שיקבלו את אייפון X הן: אנדורה, אוסטרליה, אוסטריה, בחריין, בלגיה, בולגריה, קנדה, סין, קרואטיה, קפריסין, צ'כיה, דנמרק, אסטוניה, פינלנד, צרפת, גרמניה, יוון, גרינלנד, הונג קונג, הונגריה, איסלנד, הודו, אירלנד, איטליה, יפן, כווית, לטביה, ליכטנשטיין, ליטה, לוקסמבורג, מאלטה, מקסיקו, מונקו, הולנד, ניו זילנד, נורבגיה, פולין, פורטוגל, פורטו ריקו, קטאר, רומניה, רוסיה, סעודיה, סינגפור, סלובקיה, סלובניה, ספרד, שווייץ, שבדיה, טאיוואן, איחוד האמירויות, בריטניה, ארה"ב ואיי הבתולה. אם תהיו באחת המדינות הללו בעוד שבוע, אפל ממליצה להגיע מוקדם בבוקר לחנות כדי לתפוס מקום טוב בתור.

עדיין לא ברור מתי נראה בדיוק בישראל את אייפון X על מדפי החנויות אך כנראה שזה יקרה מוקדם מהצפוי, אולי אפילו בחודש נובמבר. לא ברור מה יהיה מצב המלאי והאם יהיו מספיק אייפונים כדי לעמוד בביקוש הרב הצפוי, אבל הרוכשים הראשונים בישראל כנראה יקבלו את המכשיר מוקדם מהצפוי.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully