וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס כפתור הכסף: הבלוגרים והאמנים הכי פופולריים ביוטיוב

26.10.2017 / 13:17

בפעם השנייה קיימה אמש יוטיוב בישראל את טקס הכפתורים, במהלכו הוענקו פרסים למי שחצה את רף 100,000 המנויים בערוץ שלו. הערוץ שצמח הכי מהר השנה - PipeCleanerCrafts

פרס כפתורים יוטיוב. תומר פולטין,
יוטיוב מפרגנת למי שעבר את 100 אלף המנויים./תומר פולטין

טקס הכפתורים של YouTube נערך אמש בפעם השנייה בישראל, במהלכו 16 יוצרים, אמנים וכוכבי רשת קיבלו את כפתור הכסף של YouTube, המוענק למי שחצה את רף 100,000 המנויים בערוץ שלו. בשנה שעברה קיבלו את הפרס 35 ערוצים וסך הכול, כיום יש יותר מ-150 ערוצים ישראלים עם יותר מ-100,000 מנויים.

הערוצים המצליחים שקיבלו את הפרס השנה כוללים מוזיקאים, כוכבי רשת, ערוצי ילדים ותינוקות לצד ערוצי קומדיה והומור. בשנה החולפת, סטטיק ובן אל תבורי צברו כמעט 300 אלך מנויים חדשים, הערוץ של אייל גולן צמח בשנה החולפת ב-116 אלף מנויים ועדן בן זקן מתקרבת לרבע מיליון מנויים, מתוכם יותר מ-100 שהצטרפו השנה.

הזוכים בטקס של יוטיוב השנה הם: Inde Game, עידן כרמלי, Shachar Soikis, BrainDamage, Macro Room, BehindtheBakshis, Hillel parody, TuTiTu portugues, אליעד נחום, מאור אדרי, ערוץ לולי, יובל המבולבל, קטריקס ודורון ביטון, איתי לוי, איב אנד ליר ו-Ben Keysar.

לצד המוזיקאים והאמנים המוכרים, יוטיוב ציינה לטובה גם כוכבי רשת שצברו פופולריות רבה פופולריות כמו לנה ברסקי מערוץ המיניאטורות PipeCleanerCrafts שהגיע ל-600 אלף מנויים. האנה זיאד ריינולדס מערוץ Hannah Ziad שלערוץ הראשי שלה הצטרפו השנה עוד רבע מיליון מנויים ועומד כרגע על 400 אלף מנויים. הערוץ הנוסף שלה Everything Hannah גדל פי 17 השנה ל-200 אלף מנויים. כוכב הנוער גיא פודולוביץ מערוץ GuyTV הכפיל את מספר המנויים לכ-220 אלף.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully