וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיאומי Redmi Note 5A Prime הושק בישראל; המחיר: 899 שקלים

12.12.2017 / 9:53

על הנייר מדובר במכשיר משתלם ולדברי החברה גולת הכותרת שלו היא מצלמת סלפי של 16 מגה פיקסל, עם פלאש קידמי המדמה אור טבעי ומאפשר, לדברי החברה, לצלם תמונות טבעיות גם בחושך

שיאומי Redmi Note 5A Prime רדמי נוט. המילטון,
עוד מכשיר זול של שיאומי עם מפרט לא רע על הנייר./המילטון

חברת המילטון, יבואנית שיאומי השיקה הבוקר בישראל מכשיר חדש מסדרת Redmi Note המוצלחת. Redmi Note 5A Prime מציע מפרט מתקדם יחסית במחיר נמוך של 899 שקלים. למכשיר מסך בגודל 5.5 אינץ' באיכות HD, מעבד סנאפדרגון 435 לצד 3 גיגה זיכרון RAM, סוללת 3,080 מיליאמפר-שעה מכובדת ו-32 גיגה לאחסון פנימי עם אפשרות הרחבה באמצעות כרטיס מיקרו-SD.

למכשיר מצלמה אחורית של 13 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.2 ותמיכה במצב HDR אבל החברה מתגאה במיוחד במצלמת הסלפי של 16 מגה פיקסל עם פלאש קידמי המדמה אור טבעי ומאפשר, לדברי החברה, לצלם תמונות טבעיות גם בתנאי תאורה גרועים.

לרדמי נוט 5A פריים מראה מתכתי ועיצוב דק. משקלו 153 גרמים, הוא מצויד בחיישן טביעות אצבע ויש לו מגירת סים כפולה. "Redmi Note 5A Prime מספק חווית משתמש נוחה וחסרת פשרות, עיצוב יוקרתי, מעבד עוצמתי, סוללה חזקה במחיר שובר שוק", אמר אבי קורנפלד, מנהל מותג שיאומי בחברת המילטון.

המכשיר זמין לרכישה בייבוא רשמי (עם אחריות של המילטון לשנתיים) ברשתות KSP , אייבורי , אייסייל, א.ל.מ דיוטי פרי ועוד. המכשיר משווק בישראל בצבע אפור טיטניום וזהב, ובחודש הבא יגיע הדגם בצבע ורוד. מחירו, כאמור, 899 שקלים אבל אפשר להשיג אותו אפילו בזול יותר בייבוא מקביל בלי האחריות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully