וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשדר את ההפתעה בלייב לפייסבוק: צפו בחן ונוי עפים על ברצלונה

24.12.2017 / 15:16

חן הפתיע את נוי בזוג כרטיסים לחופשה חלומית שכולה אוכל טוב, ים, אתרי תיירות אייקוניים והרבה קצב וכיף. את הרגע הזה הוא צילם ב- Bothieבאמצעות Nokia 8 ואין דרך טובה יותר לצאת להרפתקה מחיוך שנולד בהפתעה. אז נראתה החוויה של חן ונוי? צפו בסרטון

צילום מסך

כיף להפתיע מישהו או מישהי ולפנק בחוויה, וגם כיף להיות בצד המופתע, זה שלפתע מקבל משהו קטן וטוב באמצע החיים. כיום אפשר לראות את שני הצדדים, המפתיע והמופתע, ברגע שבו הכול קורה ולשתף את כולם ברגע הזה. אחד הפיצ'רים המתקדמים והמיוחדים ש-Nokia מספקת ב-Nokia 8, הסמארטפון החדש והמתקדם שלה, הוא שימוש במצלמה הקדמית והאחורית בו זמנית, כך שתוכלו לתעד את עצמכם וגם את מה שקורה בצד השני, גם בצילום וידאו וגם בצילום סטילס. ובמילה אחת: Bothie.

חן הפתיע את נוי בזוג כרטיסים לברצלונה, לחופשה חלומית שכולה אוכל טוב, ים, אתרי תיירות אייקוניים והרבה קצב וכיף. את הרגע הזה הוא צילם ב- Bothie באמצעות Nokia 8 ואין דרך טובה יותר לצאת להרפתקה מחיוך שנולד בהפתעה.

וכמובן, לחלוק את הרגע עם הרשת. לראשונה יש מכשיר שמאפשר שיתוף וידאו בזמן אמת בנגיעה אחת באמצעות Facebook Live ו- YouTube. את זה תעשו באמצעות מערך צילום כפול הכולל חיישן 13 מגה פיקסל מונוכורמי עם מייצב תמונה אופטי שבעת צילום וידאו, יבטיח שהרעידות של היד כמעט ולא יורגשו, לצד חיישן נוסף שחור - לבן 13 מגה פיקסל, שיבטיח שהתמונות שחור לבן שתעשו, יהיו אמיתיות ובלי פילטר כמו שיש בסמארטפונים רבים אחרים. לשני החיישנים האלו עדשות של זייס, החברה הגרמנית והמוכרת עמה Nokia משתפת פעולה בשנים האחרונות ומבטיחה תמונות מרהיבות ומצוינות. אז נראתה החוויה של חן ונוי? צפו בסרטון.

מערכת וואלה! NEWS בשיתוף יורוקום נציגת Nokia בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully