וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו כמה כסף מרוויחים מנהלי טלגראס

12.1.2018 / 10:18

במשך כמה חודשים שוק הגראס המקוון התנהל בישראל באופן חופשי ושימש כזירת מסחר פתוחה, בה סכומי הכסף היחידים עברו רק בין הסוחרים ללקוחות. כעת מנהלי הקבוצות גובים תשלום מהסוחרים, והסכומים יעיפו אתכם

קנאביס. תצפית TPS
המדינה מוותרת על החלק שלה כל עוד אין לגליזציה./תצפית TPS

"טלגראס", שוק הקנביס המקוון של ישראל, יחגוג בקרוב יומולדת שנה. לרשת קבוצות הצ'אטים בטלגרם הצטרפו עשרות אלפי חובבי גראס ישראלים, הבוחרים מבין אלפי סוחרים המציעים את מרכולתם. השוק התנהל במשך חודשים באופן חופשי ושימש כזירת מסחר פתוחה, בה סכומי הכסף היחידים עברו רק בין הסוחרים ללקוחות.

בשלב מסוים החליטו המנהלים להתחיל לגבות תשלום מסוחרים עבור פרסום בקבוצות, ונראה שההחלטה הייתה רווחית במיוחד. מאחר ומדובר בארגון עם שדרת ניהול אנונימית, ואין דיווח לרשויות המס, קשה לדעת כמה באמת מכניסה המערכת בדיוק למנהליה אבל ההערכה הקרובה ביותר תגרום לכל פקיד מס לתהות, למה לא מאשרים בארץ לגליזציה ומתחילים להרוויח מהסטלנים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצעה של סוחר בטלגראס./מערכת וואלה!, צילום מסך

כמה כסף יש שם?

סוחר מתחיל המעוניין לפרסם באחת מקבוצות הדיונים של טלגראס, יכול להציע זאת בערוץ הכיוונים הראשי או בערוץ אזורי כלשהו, כל עוד מדובר במכירה של עד 50 גרם קנאביס ולא יותר. מי שמפרסם רק בשיטה הזו נבלע בין כל הסוחרים ומי שרוצה חשיפה גבוהה יכול לשלם כדי לפרסם ביותר מערוץ אחד.

לפי המחירון, כדי לפרסם בערוץ אזורי נוסף הדילר המתחיל מתבקש לשלם 420 שקלים בחודש, פרסום בארבעה ערוצים אזוריים יעלה לו 840 שקלים בחודש, פרסום בשישה ערוצים אזוריים עולה 1,360 שקלים בחודש. הסוחרים הכבדים יותר גם משלמים יותר: דילר שמוכר 50-250 גרמים ישלם 1,500 שקלים בחודש על פרסום בערוץ אחד; סוחר גדול שמציע 250 גרם עד קילו גראס מפרסם תמורת 3,000 שקלים בחודש עבור פרסום בערוץ אחד, בשלושה ערוצים בו-זמנית תמורת 4,200 שקלים.

אם מחברים את כל המספרים, ומשקללים יחד עם כמות הסוחרים מכל הקטגוריות, ניתן להעריך כי לידי מערכת טלגראס נכנסים לפחות 250-500 אלף שקלים מדי חודש, אך ייתכן שמדובר גם בכמיליון שקלים בחודש. גורם בטלגראס אישר למגזין קנאביס כי אכן אלו הסכומים בהם מדובר.

>> פורסם במקור במגזין "קנאביס".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully