וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד מסמר בארון: האם סנאפצ'ט השיקה את הפיצ'ר הכי שנוא עד היום?

16.1.2018 / 9:35

החל מהעדכון האחרון, פיצלה סנאפצ'ט את החברים והחדשות לשני טאבים במקום אחד, המכונים "חברים" ו-"תקשורת". הפיצול הזה הצליח לעורר זעם בקרב המשתמשים הנאמנים שעוד נשארו לאפליקציה

סנאפצ'ט. ShutterStock
בשנה האחרונה, סנאפצ'ט לא הצליחה לצמוח מבחינת משתמשים, וזה עלול עוד להחמיר./ShutterStock

לפי שהסטורי הפך לנחלת הכלל, הוא היה הנשק הסודי והפיצ'ר המנצח של אפליקציית המסרים סנאפצ'ט, שזכתה לפופולריות רבה בקרב צעירים. בשנה האחרונה איבדה החברה פופולריות והפסיקה לצמוח עם משתמשים חדשים. הסטורי שהתווסף לאינסטגרם, לווטסאפ ולפייסבוק הצליח להעלים את היתרון היחסי של סנאפצ'ט, והצעירים החלו לפקוד אפליקציות אחרות כמו מיוזיקלי או האוס-פארטי. אולם, נראה שכעת רבים מהמשתמשים שעוד נשארו באפליקציה, זועמים עליה ואף מאיימים למחוק אותה - והכל בגלל עדכון קטן, שלטענת אותם משתמשים "הרס הכול".

עד עתה, הקפידה סנאפצ'ט לא ליצור אפליקציה עמוסה מדי ונמנעה משילוב מסכים רבים מדי. הממשק היה פשוט ורוב ההכיף התמקד בטאב אחד שהכיל את כל הסיפורים של החברים, אפשרות לשוחח איתם אחד-על-אחד וגם חדשות ועדכונים ממפורסמים ומותגים שבחרתם לעקוב אחריהם.

החל מהעדכון האחרון, פיצלה סנאפצ'ט את החברים והחדשות לשני טאבים במקום אחד, המכונים "חברים" ו-"תקשורת". הפיצול הזה הצליח לעורר זעם בקרב המשתמשים הנאמנים שפנו לרשתות החברתיות כדי לשטוח את טענותיהם כלפי החברה.

לטענת סנאפצ'ט העדכון החדש מבורך וניתן להתרגל אליו בקלות. "מטרת העדכון היא להדגיש את החברים ולשים אותם במרכז", טענה בתגובה לזעם הגולשים - שינוי שגם פייסבוק הכריזה עליו זמן קצר לאחר מכן בדרמטיות. עוד הוסיפה החברה כי טאב החברים החדש לומד את המשתמשים עם הזמן, ומותאם אישית לכל משתמש על סמך קשריו החברתיים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • סנאפצ'ט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully