וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחליפים סוללה לאייפון? תיאלצו להיפרד ממנו לשבוע "בשל עומס"

18.1.2018 / 9:08

הפיתרון של אפל בפרשת האטת האייפונים הוא הוזלת מחירי הסוללות אבל אם תרצו להחליף סוללה מקורית בישראל תישארו בלי אייפון בין שלושה ימים לשבוע. לסוללה חדשה עבור אייפון 6 פלוס תחכו עד 3 חודשים

סמארטפון מסוג אייפון 7 פלוס. ShutterStock
חוץ מלאייפון 6 פלוס, כרגע יש סוללות במלאי. אייפון7./ShutterStock

עדכון (19 בינואר 10:05): יממה לאחר פרסום הכתבה הודיעה מעבדת DCS כי מחיר החלפת סוללה רשמית של אפל עודכן ל-149 שקלים.

לפני כחודש הודתה אפל, כמעט כבדרך אגב, שהיא מאטה אייפונים עם סוללות מיושנות. אפל לא פרסמה מה פרק הזמן אחריו עדכוני הגרסה של מערכת ההפעלה מאטים את מהירות המעבד אך בתגובה לזעם הלקוחות היא הוזילה את מחירי הסוללות הרשמיות בחנויות שלה מ-79 דולרים ל-29 דולרים.

משתמשים רבים, שהחליפו את הסוללות דיווחו כי האייפון חזר לחיים וחלקם ציינו שהם חשים כאילו קיבלו אייפון חדש. ההודעה המפתיעה של אפל, והתמחור מחדש של החלפת הסוללה, הובילו להתנפלות של משתמשי אייפון על חנויות אפל במטרה להחליף סוללה וחוסרים במלאי של חלק מהדגמים.

אפל הודיעה כי עבור חלק מהמכשירים, כמו אייפון 6, אייפון 6 פלוס ואייפון 6S יהיה מחסור בסוללות שעלול להימשך עד חודש מרץ, כלומר חודשיים. בישראל רשת החנויות iDigital הודיעה יומיים לאחר אפל כי היא מוזילה את מחיר החלפת הסוללות הרשמיות ל-145 שקלים. למרבה ההפתעה, במעבדה הרשמית של אפל בישראל, DCS, טרם קיבלה הנחיות מאפל על הזולת הסוללות - כך לדברי הנציגה במוקד של המעבדה.

פירוק אייפון 6. צילום מסך
המחיר נשאר גבוה, ולוקח שבוע לבצע את ההחלפה. פירוק אייפון 6./צילום מסך

לגבי הסוללות שבמלאי אמרו לנו מ-iDigital כי אין מחסור בישראל בסוללות לאייפון 6 ואייפון 6S ואם המלאי ייגמר, סוללות חדשות יגיעו תוך שבועיים-שלושה. עם זאת, קיים מחסור בסוללות לאייפון 6 פלוס, שעלול להימשך עד חודש אפריל, לדברי החברה, מאחר ודגם זה אינו מיוצר עוד. לדגמי אייפון 7 ומעלה לא צפוי מחסור במלאי.

מעבר לעבודה שאין סוללות להחלפה לאייפון 6 פלוס, הבעיה העיקרית היא זמן העבודה. המעבדה המהירה יותר - של iDigital - לוקחת את המכשיר לשלושה ימי עסקים במידה והסוללה נמצאת במלאי (ניתן לקבל מכשיר חלופי כנגד פיקדון) והמעבדה של DCS תיקח לכם את האייפון למשך שבעה ימי עסקים, בשל עומס, ולא תיתן לכם מכשיר חלופי.

מאחר ומעבדת DCS טרם קיבלה הנחיות לגבי ההוזלה במחיר הסוללות, החלפת סוללה רשמית תעלה 450 שקלים לאייפון 7, אייפון 6S, אייפון 6S פלוס, אייפון 6 ואייפון 6 פלוס; החלפת סוללה לאייפון 7 פלוס עולה 480 שקלים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully