וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדכנתם את אינסטגרם? התווסף לכם פיצ'ר חדש שכדאי לכבות

23.1.2018 / 8:15

התכונה החדשה מופעלת כברירת מחדל, לאחר עדכון האפליקציה, והיא עלולה לחשוף בפני חברים שאתם מתכתבים איתם את השקרים שלכם

אינסטגרם אייפון X. ShutterStock
מאפשרת כעת לראות מתי חברים התחברו לאחרונה./ShutterStock

לאינסטגרם כחצי מיליארד משתמשים פעילים, והיא זוכה לפופולריות רבה בעיקר בזכות פיצ'ר הסיפורים. הרשת החברתית לשיתוף תמונות מאפשרת למשתמשים לתייג את מיקומם אבל כעת היא מעתיקה עמוד מהספר של פייסבוק (הבעלים), ומשיקה תכונת מעקב, שעלולה להפתיע את המשתמשים.

הפיצ'ר החדש מציג בפני המשתמשים מתי חבריהם התחברו לאפליקציה בפעם האחרונה ולמרבה המזל, אפשר לבטל אותו בקלות. בניגוד לווטסאפ (שגם בבעלות פייסבוק), לא מופיעה אינדקציה מתי המשתמש מחובר אלא שורה קצרה המתארת מתי בדיוק המשתמש פתח את אינסטגרם. חשוב לציין כי לא כל החברים והעוקבים שלכם יכולים לראות מתי התחברתם אלא רק אלו עימם התכתבתם בהודעות פרטיות או תייגתם אותם בסטורי.

כדי להשבית את התכונה החדשה, המופעלת כברירת מחדל לאחר עדכון האפליקציה, פתחו את מסך האפשרויות ובטלו את המתג "הצגת סטטוס פעילות" (Show Activity Status). בדומה לווטסאפ, אם ביטלתם את האפשרות שיראו מתי התחברתם, גם אתם מאבדים את הזכות לדעת מתי חבריכם התחברו לאחרונה.

בנוסף לאפשרות המעקב החדשה, הוסיפה אינסטגרם תכונה שתקל על המשתמשים לעקוב אחר משתמשים שעוקבים אחריהם. בכניסה לפרופיל של משתמש כלשהו, יוצג הכיתוב "עקוב בחזרה" במקום "עקוב" בלבד.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

ביטול מעקב אחר משתמשים באינסטגרם. צילום מסך
תכונת המעקב מופעלת אוטומטית אחרי העדכון של האפליקציה./צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully