וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך להעביר את כל שיחות הווטסאפ לסמארטפון חדש

6.2.2018 / 8:53

כבר לא מסובך לעבור בין מכשירים אבל אפשר בקלות לאבד את כל השיחות הישנות במעבר בין סמארטפונים, ולמרות שלא מדובר בפעולה מורכבת, היא דורשת סדר מסוים. וגם: איך שולחים את השיחות החשובות כקובץ טקסט במייל?

ווטסאפ. ShutterStock
אם לא תבצעו את הפעולות בסדר הנכון, השיחות שלכם עלולות להיעלם./ShutterStock

החלפת סמארטפון הייתה בעבר פעולה מייגעת אבל היום מדובר בתהליך פשוט יחסית. לא משנה אם אתם משתמשים באנדרואיד או באייפון, יש כלים פשוטים לבצע את המעבר מבלי לאבד יותר מדי מידע, אבל העברת ארכיון השיחות בווטסאפ מצליח לסבך משתמשים רבים. הסיבה היא שאפשר בקלות לאבד את כל השיחות הישנות במעבר בין מכשירים ולמרות שלא מדובר בפעולה מורכבת, היא דורשת סדר מסוים.

המעבר בין מכשירים עם אותה מערכת הפעלה פשוט יותר ממעבר בין אנדרואיד ל-iOS אך עם האפליקציות שפיתחו גוגל ואפל במיוחד לזה אפשר לעשות זאת יחסית במהירות וללא ידע טכני. אך ווטסאפ הפופולרית עדיין לא פיתחה כלי מספיק יעיל שיאפשר לעבור ממכשיר למכשיר מבלי לקחת סיכון ולקוות לטוב.

במקרה של ווטסאפ, כל המידע שמור על הסמארטפון ולא נמצא בענן בדומה לפייסבוק מסנג'ר או אפליקציות מסרים אחרות. יתרה מכך, הכול מוצפן על הסמארטפון שלכם ואם בטעות כבר העברתם את כרטיס הסים למכשיר החדש והתקנתם ווטסאפ - המידע הישן שלכם נעלם.

לכן צריך קודם כל לוודא שאתם מגובים במכשיר הישן, כשכרטיס הסים עוד בתוכו, ורק לאחר מכן להעביר את הכרטיס ולהתקין את ווטסאפ במכשיר החדש.

גיבוי ווטסאפ. צילום מסך, צילום מסך
גבו לפני המעבר ואל תעיזו להעביר את הסים ולאתחל את ווטסאפ לפני שגיביתם הכול./צילום מסך, צילום מסך
גיבוי ווטסאפ. צילום מסך
אותו הדבר גם באייפון, רק ששם הגיבוי הולך ל-iCloud ולא לחשבון גוגל./צילום מסך

ווטסאפ לא מאפשרת לגבות שיחות במעבר בין אנדרואיד ל-iOS וההיפך. עם זאת, ווטסאפ מאפשרת לגבות את השיחות בענן ולהעביר את השיחות בין המכשירים עם אותה מערכת הפעלה. כך לדוגמה אם יש לכם אייפון, תוכלו ללחוץ על הגדרות > שיחות > גיבוי שיחות, ולבחור את תדירות הגיבויים, האם זה יהיה על בסיס יומי, שבועי, חודשי או בכלל לא לגבות. בנוסף תוכלו לבחור שם האם לגבות את שיחות וידאו או לא. האופציה הזאת כמובן דורשת מכם חיבור ל-iCloud ומספיק זיכרון בענן.

במכשירי האנדרואיד הפעולה יחסית זהה ודורשת פשוט להיות מחוברים לחשבון הגוגל שלכם, שכן כל הגיבויים נשמרים ישירות לשם. רגע לפני שאתם עוברים לסמארטפון החדש, גבו את הכול פעם אחת אחרונה (הגדרות > צ'אטים > גיבוי צ'אט) ולאחר העברת הסים והתקנת ווטסאפ במכשיר החדש האפליקציה תשאל אתכם האם לשחזר את הגיבוי האחרון? לחצו על Restore (או "שחזר") וכל השיחות שלכם יופיעו גם במכשיר החדש.

גם באייפון, בהפעלה של ווטסאפ מחדש תתבקשו לבחור בגיבוי האחרון שלכם. הבעיה, כאמור, היא במעבר בין מערכות הפעלה. ווטסאפ לא מאפשרת את זה, בשונה מטלגרם ואפליקציות אחרות. הפתרון היחידי והמסורבל הוא לשלוח את ההודעות החשובות שלכם במייל כדי שיהיה לכם איזשהו גיבוי. כדי לעשות זאת פשוט החליקו את האצבע על השיחה מצד ימין לצד שמאל (אם אתם בממשק באנגלית) אם מצד שמאל לצד ימין ולחצו על More ואז על ייצא שיחה.

למעשה, ניתן לשמור את כל השיחות שלכם על המחשב בקובץ טקסט פשוט. כדי לעשות זאת, היכנסו לתפריט ההגדרות > צ'אטים > היסטוריית צ'אט > שלח צ'אט בדואר. אחרי הלחיצה תוכלו לבחור את השיחה שתרצו לגבות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

גיבוי ווטסאפ. צילום מסך
אפשר להוריד את הצ'אטים בקובץ טקסט./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully