וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורע מצחוק: הפרודיות ברשת על השיר "זוהי אמריקה"

24.5.2018 / 7:30

השיר "זוהי אמריקה" נכתב עבור העונה השניה של הסדרה "אטלנטה" והוא מעביר ביקורת על אלימות משטרתית כלפי שחורים, אלימות בין שחורים, על נשק חם ובעצם - על כל אמריקה. הקליפ מוצג בצורה מיוחדת שהובילה לגרסאות פרודיה שאתם פשוט חייבים לראות

השיר "זוהי אמריקה" אחד מהשירים המצליחים בתקופה האחרונה, ונכתב במקור לסדרה המצליחה "אטלנטה". יש האומרים כי מדובר בקליפ שמסומן כבר לקליפ השנה וככזה שייזכר לדורות. את הקליפ המבריק ביים הירו מוראי, האחראי על רוב הקליפים של צ'יילדיש גמבינו וביים כמה פרקים בסדרה עצמה. הקליפ המבריק דוחס ב-3 דקות אינספור ביקורות על אלימות משטרתית כלפי שחורים, אלימות בין שחורים לשחורים ועל כך שנדמה שיש יותר חשיבות לנשק חם מאשר לחיי אדם. הוידאו והשיר, מעבירים ביקורות חשובות ומסכמים - זוהי אמריקה.

הקליפ צולם בצורה שנראית כמו צילום בשוט אחד ובמהלכו, הקליפ סוקר ומבקר את ארצות הברית בתקופה האחרונה. עוד מדובר גם בקליפ קשה לצפיה, כאשר צ'יילדיש גמבינו, מבצע השיר ומי שמככב בסרטון, לוקח נשק ויורה בחבורה של תלמידים, כחלק מהביקורת על הנשק החם ועל כך שהחשיבות לנשק חם גדולה יותר מאשר חשיבות חיי אדם. במהלך הקליפ, מבצע גמבינו ריקודים שחלקם די משעשעים, או לפחות משעשעים כאשר מסירים את השיר המקורי ומדביקים שירים אחרים כמו לדוגמה, שירים של יורם גאון. התופעה כמובן התחילה בחו"ל ואחר כך הגיעה לישראל. בין כל הגרסאות השונות, אספנו לכם את המיטב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully