וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השנייה: הוסר סרטון גניבת הזרע של רשת שעורר סערה

18.7.2018 / 13:28

לפני כמה שבועות רשת העלתה את סרטון החיסונים הידוע, בה השתתפה אושרה בלפולסקי שעודדה לא לחסן את הילדים. אמש העלתה רשת סרטון שבו עסקה בתופעת גניבת הזרע שבו השתתפה עורכת דין בתחום שפגעה בלא מעט אנשים ובבית המשפט הישראלי

"זה ברור שכשאישה נכנסת להריון זו שמחה גדולה שני פסים על המקל הופה היי ובעוד תשעה חודשים יגיח לעולם יורש אבל מה קורה בכלל כשאבא המיועד בכלל לא רוצה להיות האבא של היורש הזה? יותם הכיר את נועה, בחורה רווקה בת 35 במועדון תל אביבי. הם בילו ביחד לילה של שכרון חושים שבסופו נפרדו איש איש לדרכו. מה שיותם לא ידע, זה שהכל תוכנן בקפידה ובמהלך תשעת החודשים שלאחר מכן, נועה בישלה ברחמה משהו ששייך גם לו, וכעת הוא אחראי עליו למשך כל חייו". כך פתחה את המונולוג עו"ד זהר גולן דיני משפחה וירושה שהגיעה לדבר בסרטון "הדיבור" של רשת. הסרטון עסק כמובן בגניבת זרע ובתופעה "שגדלה" בשנים האחרונות ומותירה את הגברים חסרי אונים. הסרטון כאמור, הוסר אחרי כמה שעות שהיה בדף הפייסבוק.

הסרת הסרטונים של רשת אינה חדשה: כבר לפני כמה שבועות העלתה רשת סרטון, עם פורמט זהה, רק שבמקרה הקודם, הוא עסק בנושא החיסונים. הסרטון ניסה להסביר מהן הסיבות לא לחסן את הילדים וגרם לסיכון ממשי של חיי אדם. אותו סרטון סיכן את חייהם של תושבי מדינת ישראל, שהרי ילדים שלא יוחסנו, יוכלו לחלות במחלות קשות ולהפיץ אותן אחר כך. אז, רשת התנצלה ומסרה בתגובה שהיא אינה בקיאה בנושא והועלו טענות רבות, גם שלנו, של האם רשת לא בקיאה בנושא, מדוע היא עוסקת בו מלכתחילה. הסרטון הבא אומנם לא מסכן חיים, אך הוא כן מספר על תופעה "ישנה" שמתרחבת בשנים האחרונות והצליחה להרגיז לא מעט אנשים.

סרטון ויראלי של רשת שהוסר. צילום מסך, צילום מסך
"שני פסים על המקל? הופה היי!"./צילום מסך, צילום מסך

"לתופעה הזו קוראים גניבת זרע. נשים אשר השעון הביולוגי שלהן מתקתק ובמקום לפנות לבנק הזרע הן מסמנות מועמד ראוי להיות אב לפרי בטנן ומפילות את הגבר בפח, תוך שהן מציגות מצגי שווא של נטילת גלולות או גורמים אחרים. יש בישראל לא מעט גברים שנפגעו מהמעשה הנבזי הזה. אף אחד לא שאל אותם האם הם מעוניינים להיות אבות, אף אחד לא ביקש את רשותם, אף אחד לא שאל אם הם מסוגלים למשך ה-21 שנים הבאות להיפרד מכ-3,000 שקלים בכל חודש", המשיכה עו"ד גולן. עוד בסוף הסרטון פירטה את עמדת בית המשפט בנושא עם ביקורת חריפה על בתי המשפט: "בתי המשפט מתירים לנשים לבצע אונס מהסוג הזה", אמרה עו"ד גולן. הסרטון גם הוא גרם לכעס בקרב הצופים, הנשים והגברים ואחרי תגובות זועמות ברשתות החברתיות, בחרה רשת להסיר אותו.

גם הפעם ברשת בחרו מראש לעסוק בנושא שנמצא בשוליים הקיצוניים של הדעות ולהגיד שזה מוביל לגילוי עריות או להאשים את בית המשפט שהוא מתיר לנשים לבצע אונס מהסוג הזה, אלו דברים שמראש יובילו לתגובות קשות וביקורות כלפי רשת. הפעם לשמחתנו, הסרטון לא יכול לפגוע בחיי אדם כמו בסרטון החיסונים המוכר, אך הוא כן פוגע בלא מעט גברים, נשים, ילדים ומערכת המשפט. ברשת רוצים ליצור באז ברשתות החברתיות ובעיקר - סרטונים וויראליים. אין בזה דבר פסול, כל גוף תקשורת רוצה לעשות זאת ולייצר סרטונים שמאות אלפי אנשים יצפו, יגיבו וישתפו. אך נראה ששם עדיין לא פיצחו את הדרך לעשות את סרטוני הדעה מבלי לפגוע באנשים או לסכן חיי אדם.

מרשת נמסר כי הם לא מעוניינים להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully