וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברשת צוחקים ומפרגנים לאהריש: "היא יכלה לגלות את זה דרך מונולוג של לוסי אהריש"

16.12.2018 / 17:19

לוסי אהריש, מגישת תוכנית "שיחת היום", גילתה בימים האחרונים דרך ציוץ בטוויטר, כי התכנית שמגישה עתידה לרדת במסגרת מיזוג ערוץ עשר - רשת. "לוסי אהריש בהלם, פרצה בבכי", סיפרו מקורביה. ברשת מיהרו להגיב בטוויטר עם הומור וגם הרבה פרגון

צילום מסך

בימים האחרונים דווח כי התכנית "שיחת היום" בהגשת לוסי אהריש לא תמשיך בערוץ עשר - רשת הממוזג ובמקומה, ייכנס יעקב אילון בהגשת מהדורת חמש. "בשבילנו זה יום אבל למערכת", אמרה לוואלה! תרבות שני ראסד, עורכת התוכנית "שׁיחת היום". "חבל מאוד שמורידים את הקול של לוסי, שמייצגת בין השאר את המלחמה בגזענות ומאבקים חברתיים של נכים, נשים, ילדים עם מוגבלויות, הקהילה הלט"בית הנאבקים ביוקר המחיה". עוד דווח כי אהריש גילתה על השינוי באמצעות ציוץ שפורסם בטוויטר, מה שעורר את זעמה ובצדק. התוכנית "שיחת היום" זכתה להערכה גדולה בתעשייה והעלתה את הרייטינג בשעה שבה שדרה, אולם עדיין זכתה לנתוני רייטינג ממוצעים נמוכים יותר לעומת התכניות המקבילות. בשיחה סגורה אמרה: "אני בהלם מהצורה ומהדרך שבה נמסרה ההודעה על הורדת תכניתה, דרך בכיר ברשת, ולא ישירות מיוסי ורשבסקי מנכ"ל הערוץ הממוזג. אהריש כינתה את זה 'ביזיון'".

בשישי האחרון עלתה עצומה ברשת תחת הכותרת "החזירו את לוסי אהריש ללוח השידורים" והגדירה לעצמה מטרה של 7,000 חתימות, אולם נכון לכתיבת שורות אלו, כ-23,626 חתמו על העצומה. "היא. הוצאה. מלוח. השידורים. לוסי אהריש האחת והיחידה. האומרת בעוז את דעתה- על המצב בישראל. ללא משוא פנים. ללא העמדת פנים. ללא נסיון להתחבב על אף אחת", כתבו בעצומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully