וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה אתם משלמים על חבילת הסלולר? גולן טלקום במבצע חדש הכולל גלישה ללא הגבלה

22.1.2019 / 9:55

גולשים בסמארטפון או משתמשים בחבילת הגלישה בשביל המחשב הנייד או הטאבלט? גולן טלקום והוט מובייל יוצאות במבצעים חדשים: הוט מובייל מציעה 100 גיגה גלישה במחיר של 29 שקלים וגולן טלקום מחזירה את מבצע "גלישה ללא הגבלה" במחיר של 35 שקלים בלבד

לוגו חדש לגולן טלקום. יח"צ,
לוגו חדש לגולן טלקום/יח"צ

בשבוע שעבר הכריזה הוט מובייל על מבצע לשבועיים שבו מציעה החברה תכנית עם 100 גיגה גלישה ב-20 שקלים בלבד לחודש למשך שנה, למנוי שיצטרף 3 קווים ומעלה. המבצע של הוט מובייל תקף עד ה-30 בינואר ובתום שנה ממועד ההצטרפות לתכנית, יעודכנו דמי השימוש החודשיים ל-49 שקלים למנוי למצרפים 3 מנויים ומעלה או 59 שקלים למנוי אחד. החבילה של הוט מובייל מציעה עוד 3,000 דקות שיחה וסמסים בישראל, גלישה של 100 גיגה, כרטיס סים חינם עם משלוח עד הבית ו-300 דקות שיחה לחו"ל ל-35 יעדים, לצד הטבת ספק אינטרנט ביתי ב-9.90 שקלים לחודש למשך שנה. כאמור, מחיר החבילה עומד על 30 שקלים למנוי בודד, אולם בעת הצטרפות של 3 מנויים ומעלה, תינתן הנחה של 10 שקלים לכל מנוי. עוד הוט ממשיכה להציע את אחת מהחבילות המשתלמות ביותר ובעלות של 49 שקלים, מציעה 2 גיגה גלישה בחו"ל ל-23 יעדים, לצד 100 גיגה גלישה בישראל ו-3,000 דקות שיחות וסמסים בישראל.

כעת מודיעה היום (שני) חברת גולן טלקום על החזרת מבצע חבילת "ללא הגבלה", חבילת סלולר הכוללת שיחות, הודעות וגלישה ללא הגבלה ב-35 שקלים בלבד ולמנוי אחד. החבילה זמינה לשבוע ימים בלבד, כחלק מהקמפיין החדש של החברה "המון סלולר - מעט כסף". "כשגולן טלקום הוקמה היא אפשרה למאות אלפי ישראלים להפסיק להיות פראיירים ולשלם מאות שקלים על חשבון הסלולר", אמרה דפנה אגסי, סמנכ"לית השיווק של גולן טלקום.
החבילה של גולן טלקום הושקה לראשונה לפני כחצי שנה ולדברי החברה, כ-30 אלף מנויים הצטרפו לחבילה בתוך מספר ימים, חלק מהמנויים הינם מצטרפים חדשים לגולן טלקום וחלקם מנויים קיימים.

החבילה החדשה של גולן טלקום מבטיחה גלישה ללא הגבלה ובעיון בתקנון, מדובר בגלישה ללא הגבלה אמיתית, כלומר ללא אותיות קטנות. המחיר קבוע לתקופה של 24 חודשים מרגע הפעלת הקו ואחרי שנתיים, דמי השימוש הקבועים יעמדו על סך של 95 שקלים. יש לשים לב כי החברה גובה דמי סים של 19 שקלים ובנוסף דמי חיבור על סך של 30 שקלים נוספים. כלומר, בעת ההצטרפות לחבילה יש להוסיף 49 שקלים במידה וניידתם את הקו. לקוחות קיימים יוכלו לעבור אל החבילה החדשה בתשלום דמי מעבר חד פעמיים בסך של 39 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully